Цената на акциите на Abercrombie & Fitch записа най-големия си ръст от повече от четири години, след като компанията обяви по-голяма от очакваното печалба за първото тримесечие и повиши прогнозата си за цялата година, пише Bloomberg.
Резултатите показват, че въпреки икономическата несигурност, някои купувачи все още са склонни да харчат за неща, които не са от първа необходимост. Макар че продажбите на едноименната марка на търговеца на дребно са се повиши през първото тримесечие, тези на бранда Hollister, който е насочен към по-младите, са се понижили, сигнализирайки за слабост, свързана с клиентите с по-ограничени бюджети.
„Предложенията на Abercrombie резонират силно с нашите целеви купувачи, поставяйки няколко други рекорда при продажбите през това тримесечие по пол, категории и географски райони“, коментира главният изпълнителен директор Фран Хоровиц, допълвайки, че работата по подобряване представянето на Hollister продължава.
Цената на акциите на гиганта се повиши с 26% в 11:17 ч. в Ню Йорк, като това е най-големият ръст за компанията от ноември 2018 г.
Добрият отчет изстреля нагоре цената на акциите на Abercrombie & Fitch. Графика: Bloomberg L.P.
Abercrombie не е единственият търговец на облекло, който се възстановява след скорошното си слабо представяне. Kohl’s отчете по-високи от очакваното резултати за първото тримесечие, което изпрати цената на акциите ѝ с близо 14% нагоре преди началото на пазарната сесия. А борсовият ръст на Urban Outfitters беше същият тази сутрин, след като компанията надмина очакванията за финансовите си показатели.
Печалбата на Abercrombie от 39 цента на акция се оказа над средната прогноза на анализаторите, докато сравнимите приходи от продажби са нараснали с 3% през тримесечието до 29 април. За цялата година компанията очаква 4% ръст на нетните приходи от продажби, което е над по-ранната прогноза за 1-3% растеж.
Abercrombie повиши цените на стоките си с двуцифрен процент след пандемията и при двете си марки, коментира Хоровиц пред анализатори днес.