За да се създаде успешен бизнес модел в България, освен много работа е нужно и много желание и упоритост. Това каза Петър Делев, съсобственик и управител на спортния бранд FLAIR, в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria.
„Здравословният начин на живот и спорта е това, което ни влече и в това се справяме добре. Това ни харесва като хора. За нас това е ключът към успешния бизнес модел - работата ти да ти доставя удоволствие", посочи гостът.
"Стремим се към пазарите в Европа, близките страни около нас - Балканите и от там нататък - стъпка по стъпка към всеки друг пазар по света", каза Делев. И допълни, че компанията е конкуренция на световните марки, а като единствен български бранд на световно ниво няма конкуренция в България. „Качеството и дизайнът ни са на световно ниво, а като цени сме два-три пъти по-изгодни за българския потребител. Като се каже "българско", това е достатъчно да бъдем избрани от потребителите“, каза Делев.
Работим с най-качествените материали - доставяме памук от най-високо качество от Турция, като в производствените ни фабрики в Хасково, Кърджали, Габрово работят около 500 души, сподели събеседникът.
По думите му начинът едно предприятие да се справя с проблема с липсата на кадри, който е повсеместен, е да се отделя нужното внимание на всеки един служител в компанията.
Що се отнася до предизвикателствата, свързани с енергийната криза и скока на цените на електроенергията, събеседникът заяви, че компанията е предприела стъпки за изграждането на фотоволтаични системи, като е направена инвестиция от "няколко милиона лева", с която производствата са изцяло обезпечени с електроенергия, а очакванията му са, че вложението ще се възвърне в рамките на две до три години.
За бизнес средата в България Петър Делев коментира, че тя става по-благоприятна и не трябва да се забравя, че като член на Европейския съюз "можем да изнасяме във всички европейски страни".
Вижте целия коментар във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.