Lululemon отчете силни приходи от продажби за празничното тримесечие, което предполага, че по-заможните потребители все още си купуват дрехи за йога въпреки нарастващите цени на основните стоки, пише CNBC.
Освен това компанията даде по-добра прогноза за новата си фискална година.
Цената на акциите на Lululemon нарасна с около 11% по време на следборсовата търговия. До приключването на сесията във вторник, книжата нямаха съществено изменение в стойността от началото на годината, а пазарната капитализация на компанията беше 40,87 млрд. долара.
Нетната печалба на Lululemon за тримесечието до 29 януари е спаднала до 119,8 млн. долара, или 94 цента на акция, от 434,5 млрд. долара, или 3,36 долара на акция, година по-рано. Като се изключат някои елементи, включително и таксите, свързани с придобиването на Mirror, печалбата на акция е 4,40 долара.
Приходите са се увеличили до 2,77 млрд. долара спрямо 2,13 млрд. долара година по-рано.
Компанията очаква приходите ѝ за фискалната 2023 г. да са между 9,3 млрд. и 9,41 млрд. долара, надхвърляйки очакванията на Wall Street за 9,14 млрд. долара по данни на Refinitiv. Lululemon прогнозира, че печалбата ѝ за годината ще е между 11,50 и 11,72 долара на акция в сравнение със средната прогноза на Refinitiv за 11,26 долара на акция.
„Гледайки напред, оставаме оптимисти за нашата способност да предлагаме устойчив растеж и дългосрочна стойност на всички заинтересовани страни“, коментира главният финансов директор Меган Франк.
Базираният във Ванкувър търговец на спортно облекло заяви, че общите му сравними приходи от продажби за четвъртото тримесечие са нараснали с 27%. Метриката включва продажбите във всички магазини, които са отворени от поне 12 месеца.
През декември Lululemon заяви, че в края на третото ѝ тримесечие инвентарът ѝ е с 85% повече спрямо година по-рано. Сега компанията сподели, че към края на 2022 г. запасите са с 50% нагоре.