IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Сабато де Сарно ще бъде новият творчески директор на Gucci

Той ще заеме ключова роля в модния свят след оттеглянето на Алесандро Микеле

16:54 | 28.01.23 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Jeenah Moon/Bloomberg
Снимка: Jeenah Moon/Bloomberg

Gucci обяви, че Сабато Де Сарно ще бъде новият творчески директор на най-големия бранд на Kering, заемайки ключова роля в модния свят след оттеглянето на прочутия дизайнер Алесандро Микеле в края на 2022 г., пише Bloomberg.

Де Сарно ще заеме новата си позиция веднага след като приключи всичките си задължения като моден директор, отговарящ за мъжкото и дамското облекло във Valentino, обяви базираната в Париж Kering.

Той ще покаже първата си колекция за Gucci на Седмицата на женската мода в Милано през септември и ще отговаря директно пред главния изпълнителен директор на Gucci Марко Бизари.

Назначаването на Де Сарно, който е малко познат в модните среди, се случва след оттеглянето на Микеле – бивш творчески директор, който помогна на Gucci да премине границата от 10 млрд. евро приходи от продажби. Но привлекателността на бранда започна да отслабва през последните години, тъй като клиентите се умориха от творенията на Микеле, залагащи на пищния бохемски стил.

Gucci е генерирала около 10,68 млрд. евро приходи от продажби за миналата година и вероятно отговаря за две трети от печалбата на Kering, твърдят анализатори, анкетирани от Bloomberg. Kering ще обяви финансовия си отчет на 15 февруари.

Под ръководството на сегашния си артистичен директор Пиерпаоло Пичоли Valentino започна да се свързва с модерен, но елегантен стил. Дръзката розова колекция, която Пиколи представи миналата година, впечатли модните критици и донесе по-голяма популярност на марката, рекламирана от актрисата Зендая.

Роденият в Неапол Де Сарно не е толкова известен, колкото Пиколи. Той започва кариерата си в Prada през 2005 г. По-късно се мести в Dolce & Gabbana, а след това се присъединява към Valentino през 2009 г.

Gucci се стреми да увеличи предлагането на по-класически продукти, особено кожени такива, които обикновено са много по-печеливши за модните марки. Италианският бранд също така иска да увеличи продажбите на стоките си за мъже.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:54 | 28.01.23 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още