Модната компания Hugo Boss повиши прогнозата за годишните си приходи и печалба, след като промяната в стратегията разпали търсенето, но анализатори нарекоха подобрението разочароващо след по-силното тримесечие, пише Bloomberg.
Цената на акциите спадна с 2,3% във Франкфурт, след като новата прогноза отговори на това, което мнозина вече очакваха.
Главният изпълнителен директор Даниел Гридър води усилията на компанията да достигне до по-младите купувачи. Нови колекции, представени на Миланската седмица на модата, дадоха тласък на марката в социалните мрежи и генерираха силно търсене, което подкрепи резултатите за третото тримесечие.
Това накара германската луксозна модна верига да заяви, че приходите ѝ ще нараснат с 30% до рекордна сума тази година, а печалбата преди данъци и лихви може да скочи с близо 45%. Предишните прогнози бяха съответно за 25% и 35% повишение.
Приходите от продажби на Hugo Boss за третото тримесечие са нараснали с 18% - най-високото ниво в историята на германската компания и значително над нивата преди пандемията. И приходите, и печалбата надминаха очакванията на анализаторите.
Boss традиционно е позната с мъжките си костюми, но продажбите на дамско облекло също започнаха да се ускоряват.
Гридър, бивш директор на Tommy Hilfiger, е фокусиран върху освежаването на двата основни бранда на компанията – Hugo и Boss.
Ръстът на приходите е бил най-силен в Югоизточна Азия и Тихоокеанския регион, с 33% след корекция спрямо валутните колебания.