On Holding повиши прогнозата за годишните си приходи от продажби, докато швейцарският производител на маратонки засилва конкуренцията си с по-големи конкуренти като Adidas и Nike, пише Bloomberg.
Подкрепената от Роджър Федерер компания сега очаква нетни приходи от продажби от поне 2,29 млрд. швейцарски франка (2,6 млрд. долара) тази година, което е малко над предходната цел.
Нетните приходи от продажби на On достигнаха рекорден връх през миналото тримесечие, записвайки скок с 33% спрямо година по-рано при постоянни валути, като надминаха очакванията на анализаторите. Растежът до голяма степен се дължи на по-високи продажби през собствените магазини и уебсайтове на компанията, обяви On.
Основаната през 2010 г. в Цюрих компания разшири значително бизнеса си в Европа и Северна Америка, като се радва на особен успех в магазините за стоки за бегачи и сред по-високия клас партньори за продажби на едро. Сега On прави експанзия в спортните дрехи с нова линия облекло и партньорството с новия посланик на марката - певицата и актриса Зендая. On също така отчете бърз растеж в Азия.
Мартин Хофман, който служи като съизпълнителен директор и главен финанов директор, заяви в интервю, че компанията не планира масови намаления през празничния период в края на годината.
Цената на акциите на On се увеличи почти двойно тази година до финала на борсовата сесия в понеделник. За сравнение, Nike записа 29% спад, а Adidas – 21% ръст на борсата за периода.