Акциите на Amer Sports поскъпват със 7,77% във вторник, след като компанията за спортни стоки задмина очакванията на анализаторите с резултатите си за второто тримесечие благодарение на водещата си марка Arc’teryx, съобщава MarketWatch.
Главният изпълнителен директор Джеймс Джън заяви, че базираната в Хелзинки компания за спортни обувки, дрехи и оборудване „сериозно задмина нашите собствени високи очаквания по всички ключови финансови метрики“.
Amer Sports, която има завод за ски в Чепеларе, заяви, че загубата за второто тримесечие се е свила до 1,8 млн. долара, или едно пени на акция, от 97 млн. долара, или 25 цента на акция, година по-рано.
Коригираната печалба от 5 цента на акция надвиши консенсусната оценка на FactSet за загуба от едно пени на акция.
Приходите за второто тримесечие от брандовете на Amer Sports, включително тенис ракетите Wilson и ски оборудването Salomon, са се увеличили с 16% до 994 млн. долара, което също е над оценката на FactSet за 948 млн. долара.
Занапред Amer Sports очаква печалба за третото тримесечие между 8 и 10 цента на акция, което е над оценката на анализаторите за 39 цента на акция.
„Уникалното ни портфолио от премиум технически брандове завзема дял на пазарите за стоки за спорт и открито в цял свят“, каза Джън.
Тримесечният отчет на Amer Sports е вторият, откакто компанията листна акциите си на борсата на 2 февруари при цена от 13 долара на акция.
Оттогава насам книжата са достигали най-висока стойност от 18,23 долара на акция и най-ниска – от 11,58 долара на акция.
Книжата затвориха на ниво от 12,35 долара в понеделник.