IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Олимпийските игри в Париж са привлекли значително повече интерес от тези в Токио

BBC каза, че Олимпиадата е била стриймвана 218 млн. пъти на платформите ѝ

10:26 | 13.08.24 г.
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Около 30,6 млн. души средно са гледали Олимпийските игри в Париж по американските телевизии на Comcast всеки ден – с 82% спрямо Олимпиадата в Токио, съобщава Bloomberg.

Цифрата включва мрежата NBC, кабелните канали като USA и стрийминг услугата Peacock, съобщи NBC Sports в понеделник. Церемонията по закриването в неделя е привлякла публика от 20,8 млн. души – над двойно повече спрямо Токио.

Британската BBC каза, че Олимпийските игри са били стриймвани 218 млн. пъти на платформите ѝ, над два пъти повече от Токио. Warner Bros. Discovery, която има права в Европа, постави рекорди с 215 млн. зрители и ръст от 77% на абонатите за платен стрийминг спрямо Токио.

Comcast използва събитието като възможност да покаже по-добре Peacock, която изостава от конкуренти като Netflix, Disney+ и Max по брой абонати. Услугата позволи на зрителите да гледат всички 329 събития за медали при поискване след първоначалното им излъчване. Gold Zone – ежедневна програма, която се прехвърляше от събитие на събитие на живо, получи похвали от много зрители.

NBC направи всичко необходимо за събитието, включително нае парижки ресторант с изглед към Айфеловата кула за студийни излъчвания. Церемонията по закриването включваше въздушни артисти и музикални изпълнения на артисти като френската рок група Phoenix. Актьорът Том Круз се спусна с въже до сцената, като след това символично предаде олимпийския флаг в Лос Анджелис, който е домакин на Летните игри след четири години.

Много медии сравняват резултатите си с Токио, които бяха сред най-малко гледаните Олимпийски игри през последните години поради часовата разлика и провеждането им с година закъснение заради пандемията от Covid.

Warner Bros. каза по време на разговор около отчета си миналата седмица, че ще загуби 100 млн. долара от Олимпиадата – последната година от договор, подписан през 2015 г. Нов договор, подписан за Зимните игри през 2026 г., е по-добре съобразен със стрийминг услугите и платената телевизия на компанията, каза главният финансов директор Гунар Виденфелс.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:26 | 13.08.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Спорт виж още

Коментари

Финанси виж още