Швейцарският производител на маратонки On Holdings отчете силни приходи за първото тримесечие и повиши прогнозата си за приходите от продажби за годината, подкрепена от търсенето на маратонки и новата линия тренировъчно облекло, пише Bloomberg.
Подкрепената от Роджър Федерер компания обяви, че тримесечните ѝ приходи от продажби са достигнали 508 млн. швейцарски франка (560 млн. долара) при постоянни валути, като са записали 29% ръст на годишна база и са над пазарните очаквания.
Цената на акциите на компанията се повиши с 18% преди началото на борсовата сесия в САЩ. От началото на годината до финала на търговията в Ню Йорк в понеделник стойността на книжата на On е нараснала с 14 на сто.
Основана преди малко повече от десетилетие, On се разрасна бързо в Европа и Северна Америка отчасти благодарение на силното ѝ позициониране в нарастващата мрежа от партньори за търговия на едро и специализирани магазини. Сега тя задълбочава присъствието си в тениса и тренировките и се опитва да завземе повече пазарен дял от по-големи конкуренти като Adidas и Nike.
Базираната в Цюрих компания твърди, че очаква годишните ѝ приходи от продажби да достигнат 2,29 млрд. швейцарски франка, което е малко над средната прогноза на анализаторите за 2,27 млрд. франка.
Инерцията, която фирмата набра, я превърна в една от любимките в спортната индустрия, а инвеститорите увеличиха залозите си за On, като очакват тя да запази темпа си на растеж.
„Преминахме от момент на свръхрастеж към по-траен растеж“, коментира съизпълнителният директор Мартин Хофман в интервю.
On все още има възможности за растеж в сферата на бягането, където има най-развито портфолио от продукти. Наскоро тя представи нови маратонки, включително Cloudmonster 2 и Cloudmonster Trail, и се надява да има силно представяне на спонсорираните от нея спортисти на Олимпийските игри в Париж това лято.