Канадската компания за спортни стоки Lululemon Athletica проучва продажбата на Mirror, производителя на фитнес оборудване, който придоби за 500 млн. долара през 2020 г., твърдят източници на Bloomberg, запознати с въпроса.
Lululemon работи със съветник, за да привлече интерес към Mirror, посочват източниците, които са пожелали да останат анонимни, защото информацията е конфиденциална.
Цената на акциите на Lululemon се понижи с 0,1% до 368,07 долара в 12:49 ч. местно време в Ню Йорк, благодарение на което пазарната капитализация на компанията достигна 47 млрд. долара.
Хардуерните продажби на Mirror не отговориха на очакванията на Lululemon, а базираната във Ванкувър компанията донесе 443 млн. долара обезценка на бизнеса през четвъртото тримесечие.
Компанията, която в някакъв момент продаваше продуктите на Mirror в магазините си, се насочи към дигитален и базиран на приложения продукт, който преименува на Lululemon Studio. Но това не елиминира хардуера. Lululemon, водена от главния изпълнителен директор Калвин Макдоналд, заяви, че новото приложение ще бъде пуснато това лято.
„Не коментираме слухове или спекулации“, заяви представител на Lululemon. „Както обявихме по-рано, пренасочваме фокуса си към Lululemon Studio - от предлагане, фокусирано в хардуера, към такова, което е фокусирано върху базирани в дигитални приложения. Тази работа е в ход и нашата стратегия ще ни позволи да създадем дългосрочна стойност и да изградим по-голяма общност от потребители с по-силна връзка с Lululemon”.
Насочените към фитнеса хардуерни компании изпитват затруднения, откакто навиците от пандемията останаха на заден план, а потребителите се върнаха обратно към личните или груповите тренировки. Peloton Interactive например записа 92% спад на цената на акциите си за последните две години, а главният изпълнителен директор на Tonal наскоро се оттегли, след като компанията набра финансиране при значително по-ниска оценка от предишната.