Американският производител на спортни стоки Under Armour назначи ръководителя на хотелската верига Marriott International Стефани Линарц за свой нов директор на компанията. Тя наследява на позицията Патрик Фриск, който се оттегли през юни след две години на поста, съобщиха от Under Armour в четвъртък.
„Under Armour е избрала човек извън индустрията, което е малко необичайно", коментира анализаторът на Morningstar Дейвид Шварц. Според него е очевидно, че компанията за спортни облекла се интересува от разработването на цифрови стратегии и програми за членство, каквито има Marriott. В тези области Under Armour изостава от конкурентите си Nike и Adidas.
Подобно на гигантите в бранша Nike и Adidas и Under Armour наскоро трябваше да свие очакванията си за приходите от продажби и печалбата си поради битката за отстъпки в бранша.


Украйна издирва Филип Киркоров, а той заяви: Всички знаят къде да ме намерят
Асоциацията на банките със съвети за преминаването към евро
Желязков в Хелзинки: Сигурността на Източния фланг трябва да бъде повишена
Много е вероятно да имаме кална Коледа без сняг
Василев успокои, че удължителният бюджет не представлява риск за пенсиите
Как ASML оформиха индустрията на AI чиповете
Нямате нужда от казино, имате Нюйоркската фондова борса
Шефчович за глобите и регулациите за компании от САЩ
Шефчович: Със САЩ преговаряме на ниво екипи
Европейците държат 3 пъти по-голям дял парите си в банки от американците
Китайците нямат спиране – ще участват в 24 часа на Льо Ман
Трябва ли да се сменят и сензорите за следене на налягането с гумите
Световната автомобилна индустрия изпадна в дълбока криза
5 мита за SUV, които е време да изчезнат
Renault слага край на най-малко известната си марка
Песков: Русия се стреми към дългосрочен мир
"България Еър" и Летище "Васил Левски" – София посрещнаха 8-милионния пътник за 2025 година
Бензема нае Лувъра за 12 000 евро за среща с приятелката си
Френският съд реши: ПСЖ ще плати на Мбапе $60 милиона
Полицията осуети имотна измама за стотици хиляди левове