Американският производител на спортно оборудване Peloton Interactive Inc заяви, че ще намали работните места, ще затвори магазини и ще увеличи цената на някои от стоките си, включително колела и пътеки за бягане, докато компанията се опитва да увеличи приходите си и да подобри паричния поток, съобщи Ройтерс.
В петък вечерта производителят съобщи, че ще съкрати около 800 служители и че ще намали присъствието си на дребно в Северна Америка.
Под ръководството на главния изпълнителен директор Бари МакКартни Peloton въведе редица мерки, включително намаление на разходите, за да се стабилизира бизнесът, след като търсенето на пътеки и колела нарасна силно, задвижено от пандемията.
Компанията посочи още, че ще повиши цената на своите колела Bike+ и на пътеките си в пет пазара, включително в САЩ и Канада.