„Това предизвика прегряване на пазара на съдържание. Имаше 600 екшън сериала, предложени само в рамките на няколко години, а след това фондовият пазар спря да възнаграждава това“, коментира Белони. „Netflix се срина, всички други компании се сринаха. Оттогава Netflix се възстанови, но другите наистина се борят да постигнат рентабилност.“
Със спукването на стрийминг балона някои продукции се отдръпват от Калифорния, привлечени от атрактивни данъчни стимули в други щати и държави. Властите в Лос Анджелис също са притеснени от забавянето, ето защо миналия месец кметът Карън Бас създаде работна група, която да обмисли нови стимули за филмовите продукции в Холивуд.
„Развлекателната индустрия е от решаващо значение за икономическата жизненост на региона на Лос Анджелис“, коментира Бас, когато обяви плана, обяснявайки, че този бизнес е „крайъгълен камък“ на икономиката на града и осигурява стотици хиляди работни места.
Последните данни показват, че развлекателната индустрия допринася с над 115 млрд. долара годишно към икономиката на региона, като заетите в сектора са над 681 000 души, посочва кметът.
Стачките на сценаристите и актьорите продължиха месеци и доведоха до синдикални договори, които предлагат повече пари и защита срещу изкуствения интелект.
Дънкан Крабтрий-Айрланд, главният преговарящ със синдиката на Гилдията на филмовите актьори, коментира пред BBC, че известна консолидация в Холивуд е неизбежна. Той твърди, че е оптимист, че скоро производството ще се увеличи.
„Това, което прави тези компании специални, това, което им дава уникалната им способност да създават стойност, е връзката им с творческия талант“, коментира той.
Холивуд „винаги си мисли, че е в криза“, казва той. „Това е град, който постоянно се сблъсква с технологични иновации, с всякакви промени, което е част от магията. Част от поддържането на съдържанието свежо е всеки да бъде с идеята, че нещата невинаги трябва да бъдат такива, каквито са били.”
Компанията за дронове на Фортин работи почти всеки ден преди стачките. Сега той управлява дроновете само 22 дни в годината, след като протестите са приключили. А като актьор е работил само 10 дни. Преди е работил като второстепенен актьор, за да се справя, но заплатата едва покривала парите му за гориво, за да стигне от Лас Вегас до Лос Анджелис.
„Това беше страхотна вълна, но се разби“, коментира Фотин след ден, в който управлява дроновете си за сериала “Platonic” на Apple TV+, първата му работа с дронове от април насам.
„Нещата се случват лека полека“, казва той от микробуса си, преди да се върне в Лас Вегас за съдебно изслушване по повод оспорване на заповедта му за изгонване.
„Холивуд ми даде всичко“, споделя Фотин. „Но изглежда, че индустрията обърна гръб на много хора, не само на мен“.
преди 1 месец С години бяха финансирани от Пентагон и ЦРУ като подготвиха и снимаха филми по тяхна поръчка . Филми с цел пропагандиране на Американският начин на живот за тяхната " свобода , начин на мислене , страна мечта за милиони по света да могат да живеят в тая " приказна страна" -- поне по филмите им . Без съмнение е ,че Гьбелс се преобръща в гроба си той никога не би имал такъв успех. Изглежда епохата на лъжите на измамите вече приключва нещата не вървят така както трябва нещо ново трябва д отговор Сигнализирай за неуместен коментар