Киноманите в САЩ осигуриха силен дебют на „Туистърс“ този уикенд. Продължението на хита от 1996 г. генерира 80,5 млн. долара от продажби на билети в Северна Америка, съобщава Associated Press, базирайки се на студийни оценки.
Това е с около 30 млн. повече, отколкото очакваха първоначално анализаторите, и е най-голямата премиера на екшън филм за това лято.
„В началото имахме големи стремежи и със сигурност ги надхвърлихме“, коментира Джим Ор, който води разпространението в Universal.
Силното представяне напомни за дебюта на „Опенхаймер“ миналата година през същия уикенд.
За разлика от него обаче „Туистърс“ е франчайз. Може да не е директно продължение на „Туистър“, но все пак печели от разпознаваемостта на бранда. Продукцията на Universal, Warner Bros и Amblin струва 155 млн. долара и допълнителна сума за реклама.
Критиците са със смесени отзиви, но предимно положителни за 2-часовия трилър. Публиката му дава оценка от А- в CinemaScore и 4,5 звезди в PostTrack.
Филмът на второ място в класацията също е на Universal – „Аз, проклетникът 4“, който е за трети уикенд на екран. Той добави 23,8 млн. долара в Северна Америка, увеличавайки общите си приходи до 259,5 млн. долара.
Третото място отиде за друга анимация – „Отвътре навън 2“, който остава в топ 3 за шести пореден уикенд. Филмът е генерирал 1,4 млрд. долара на световно ниво от премиерата си. Анимацията бързо се доближава до „Замръзналото кралство 2“, за да си спечели титлата на най-големия анимиран филм за всички времена.
За следващия уикенд е планирана премиерата на „Дедпул и Върколата“ с очаквани приходи около 160 млн. долара. Това ще бъде достатъчно, за да измести „Отвътре навън 2“ като най-голяма премира за тази година.