Зимните бури и затварянето на кина в Северна Америка не успя да засегне премиерата на „Гадни момичета 3“. Лентата на Paramount – адаптация по мюзикъла на Бродуей и филма на Тина Фей от 2004 г., спечели 28 млн. долара в първите си три дни на екран, сочат студийни оценки от неделя. Без да се отчита инфлацията, това е над сумата от 24,4 млн. долара, която първият филм събра в дебютния си уикенд, съобщава Associated Press.
Конкуренцията на „Гадни момичета 3“ през дългия уикенд около деня, посветен на Мартин Лутер Кинг, включваше няколко нови заглавия, включително екшъна с Джейсън Стейтъм „Пчеларят: Смъртна присъда“ и библейската сатира, продуцирана от Джей-Зи, The Book of Clarence, както и няколко филма, възползвали се от номинациите напоследък и отминалите награди „Златен глобус“.
В адаптацията на „Гадни момичета“ участва Анджъри Райс и Рене Рап. Първоначално планът бе филмът да се излъчва директно в стрийминг услугата Paramount+, но студиото промени решението си след положителни тестови оценки. Социалните медии също изиграха голяма част в шума около филма.
Мненията са като цяло позитивни, с оценка на критиците от 70% в Rotten Tomatoes, но публиката му дава оценка В в CinemaScore. Студиото обаче е оптимистично настроено за резултатите до края на уикенда. Филмът събра и 6,5 млн. долара от 16 международни пазара.
„Пчеларят: Смъртна присъда“ на Amazon и MGM дебютира на второ място с приходи от 16,8 млн. долара с очаквания до края на дългия уикенд сумата да достигне 19,1 млн. долара.
На трето място остана „Уонка“, който добави 8,4 млн. долара в петия си уикенд на екран. Мюзикълът с Тимъти Шаламе е събрал 178 млн. долара на местно ниво от премиерата си и 500 млн. долара на световно.