Warner Bros Discovery обяви, че музикалният стрийминг гигант Spotify ще включи в каталога си подкасти на медийния конгломерат, предава Ройтерс.
Корпоративната платформа за подкасти на Spotify – Megaphone, ще включва подкастите на Warner Bros Discovery, които ще бъдат монетизирани чрез Spotify Audience Network.
Последната представлява рекламен пазар за подкасти, пуснат през 2021 г. През последните 12 месеца участието на рекламодателите в тази мрежа е нараснало с повече от 45 на сто.
На конференция през септември главният изпълнителен директор на Warner Bros Discovery Дейвид Заслав говори за пакетни предложения с цел по-добро потребителско изживяване.
През ноември Ройтерс писа, че американският телеком Verizon планира да пусне включваща реклами версия на стрийминг услугата Max на Warner Bros, както и на Netflix, за общо около 10 долара на месец, вместо за 17 долара, като допълнително насърчава групирането на предложенията.