Боксофисът в Северна Америка отчете един от най-бавните си уикенди за годината до голяма степен заради липсата на „Дюн: Част втора“, съобщава Associated Press.
Киноманите имаха много други опции, сред които да избират. Адаптацията по видео играта „Нощна смяна във „Фреди“ остана на първо място, следван от Taylor Swift: The Eras Tour. „Присила“ на София Копола разшири излъчването си в цялата страна, а „Опенхаймер“ се завърна на екраните на IMAX.
Това обаче беше уикендът, в който „Дюн: Част втора“ на Warner Bros. и Legendary трябваше да дебютира на екран, преди стачката на актьорската гилдия да накара много студия да променят датите на премиерите в очакване на дълъг спор, в който кино звездите спряха да промотират филмите си. Премиерата на втората част на „Дюн“ бе отложена за март 2024 г. и нямаше друг голям блокбъстър, който да го замени на 3 ноември. Така общите приходи за уикенда бяха около 64 млн. долара.
Във втория си уикенд на екран „Нощна смяна във Фреди“ събра още 19,4 млн. долара, отбелязвайки 76% спад спрямо дебюта си. На световно ниво филмът е генерирал 217 млн. долара при бюджет на продукцията за 20 млн. долара.
Taylor Swift: The Eras Tour остана на второ място с приходи от билети за 13,5 млн. долара. Излъчван само от четвъртък до неделя лентата е събрала 231,1 млн. долара на световно ниво от дебюта си.
Трето място зае „Убийците на цветната луна“ със 7 млн. долара и общо 52,3 млн. долара на местно ниво.
След премиера само за Ню Йорк и Лос Анджелис миналия уикенд „Присила“, базиран на мемоара на Присила Пресли от 1985 г. „Елвис и аз“, разшири излъчването си и генерира 5,1 млн. долара, заемайки четвърто място.