Чувствате се претрупани от огромното количество филми и сериали, които можете да гледате онлайн? Има причина защо.
Броят на заглавията в стрийминг услугите е скочил с 39% през последните две години до 2,35 млн., сочи доклад на компанията за пазарни проучвания Nielsen. Като прибавим традиционната телевизия и кабелните канали, то броят на различните опции за гледане се покачва до 2,7 млн.
Тези данни отразяват филмите и сериалите, налични в САЩ, Канада, Обединеното кралство, Мексико и Германия.
Netflix и Disney+ са сред общо 167-те стрийминг доставчици в момента. Броят им обаче беше 118 преди две години. Средното време, необходимо на потребител да намери нещо за гледане, се е повишило до повече от 10 минути, спрямо по-малко от 7 минути през 2019 г., допълват от Nielsen.
Компанията отдава растежа от последните две години отчасти на експанзията на безплатни, включващи реклами стрийминг услуги, като Pluto на Paramount Global и Tubi на Fox Corp.
В Съединените щати през май 60% от цялото време, прекарано в гледане на стрийминг, е било посветено на съдържание, което първоначално е било излъчвано по традиционната телевизия.