Последният филм на Warner Bros под режисурата на Оливия Уайлд – „Не се тревожи, скъпа“, зае първото място в боксофиса в САЩ и Канада, дебютирайки с 19,2 млн. долара от продажби на билети, съобщава Associated Press, базирайки се на оценки на студиото.
С Флорънс Пю и Хари Стайлс в главните роли „Не се тревожи, скъпа“ бе погълнат от буря от противоречия, свързани с отношенията между екипа. Филмът бе разкритикуван и от критиците, като само 38% му дават положителна оценка в Rotten Tomatoes.
За оригинален филм, чиято продукция струва 35 млн. долара, приходите от 19,2 млн. долара от премиерата е доста добро представяне и малко над прогнозата на студиото.
Премиерата на „Не се тревожи, скъпа“, излъчена в 4113 кина, обаче не получи добра оценка и от публиката. Тя го оцени с В-, а приходите спаднаха в събота след обещаващи резултати в четвъртък и петък. Според данни на Warner Bros 66% от зрителите са били жени. Филмът събра и 10,8 млн. долара на международно ниво.
Пол Дергарабедиан, старши медиан анализатор в Comscore, казва, че в крайна сметка лошата реклама е добра реклама за филма, който е вторият, режисиран от Оливия Уайлд след тийн комедията от 2019 г. „Зубрачките“.
Лидерът от миналата седмица - „Жената воин“, с участието на Вайола Дейвис, зае втора позиция с 11,1 млн. долара. Това е спад от 42% спрямо приходите от премиерата за лентата на Sony Pictures, което показва устойчивостта на екшън драмата.
Трета позиция е за вече позната сила в боксофиса. Повторното пускане на „Аватар“ на Джеймс Камерън събра 10 млн. долара в САЩ и Канада и 20,5 млн. долара в цял свят 13 години след първата си премиера. Преработеният филм е отново особено популярен на 3D екран, генерирайки 93% от местните продажби. Прелюдия към дългоочакваната през декември премиера на продължението „Аватар: Природата на водата“, повторното пускане на първата част допълнително увеличи боксофис рекорда ѝ, който сега задминава 2,85 млрд. долара.
На четвърто място е Barbarian – трилърът на Disney и 20th Century Studios. В третия си уикенд на екран приходите на лентата намаляха с 26% спрямо предишния уикенд. Досега филмът е генерирал продажби за 28,4 млн. долара при бюджет от 4 млн. долара.