IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Бионсе навлиза в алкохолния бизнес

Певицата създава нова марка уиски заедно с Moët Hennessy

19:38 | 20.08.24 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Pexels
Снимка: Pexels

Бионсе Ноулс-Картър навлиза в бизнеса с алкохол. След като наскоро пусна оглавил класациите кънтри албум и линия за грижа за косата, суперзвездата се присъедини към дъщерното дружество на LVMH Moët Hennessy за създаването на ново американско уиски, наречено SirDavis, пише Bloomberg.

Бутилката уиски струва 89 долара, а създаването на напитката е ръководено от майсторът дестилатор Бил Лумсден, известен с работата си в шотландските Glenmorangie and Ardbeg.

Името на уискито е вдъхновено от прадядото на Бионсе по бащина линия Дейвис Хоуг – фермер, който е правил уиски по време на забраната в Американския Юг. Ноулс-Картър твърди, че когато е научила как Хоуг криел бутилки уиски в кедрови дървета, за да ги намерят само семейството и приятелите му, това я е накарало да почувства идеята за пускането на марка уиски като „предопределена“.

Като символ за корените на Ноулс-Картър в Хюстън, SirDavis ще бъде завършено и бутилирано в Тексас. Уискито ще се предлага от септември в Съединените щати, както и в Лондон, Париж и Токио.

Съпругът на Бионсе – Джей-Зи, също има алкохолен бранд заедно с LVMH. През 2021 г. Moët Hennessy придоби 50% дял в Armand de Brignac – производител на шампанско, притежаван от хип-хоп звездата и бизнесмен.

Притежаваните от известни личности алкохолни марки се развиха през последните години. Най-успешни са текилата Casamigos на Джордж Клуни и джинът Aviation на Райън Рейнолдс, като и двата бяха придобити от гиганта Diageo за по близо 1,6 млрд. долара. Бруно Марс се насочи към рома, а Кейт Бланшет е творчески директор на марка саке.

Това не е първото сътрудничество на Бионсе с най-голямата луксозна компания в света. Певицата участва в рекламни кампании за Tiffany, а миналия месец представи отбора на САЩ по време на Олимпийските игри в Париж, на които LVMH беше премиум спонсор.

Ръстът на продажбите на гиганта за луксозни стоки обаче се забави през последното тримесечие, тъй като богатите купувачи ограничиха разходите за скъпи чанти и шампанско. През последните 12 месеца цената на акциите на компанията се понижи с повече от 11 на сто.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:38 | 20.08.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Lifestyle виж още

Коментари

Финанси виж още