Restaurant Brands International отчете тримесечни приходи и печалба, които надминаха очакванията на анализаторите, благодарение на двуцифрения ръст на приходите от продажби в обектите на Tim Hortons и Burger King, отворени от поне година, пише CNBC.
Цената на акциите на компанията остана без съществена промяна преди началото на борсовия ден.
Restaurant Brands обяви, че нетната ѝ печалба за първото тримесечие е достигнала 277 млн. долара, или 61 цента на акция, спрямо 270 млн. долара, или 59 цента на акция, година по-рано. Като се изключат някои елементи, компанията е спечелила по 75 цента на акция.
Нетните приходи от продажби са се увеличили с 9,6% до 1,59 млрд. долара. Приходите от продажби в ресторантите, отворени от поне година, са нараснали с 10,3% през тримесечието, подкрепена от двуцифрения растеж на Burger King и Tim Hortons.
Приходите на Burger King са скочили с 12,3%, над средната прогноза на анализаторите за 6,8%. В САЩ веригата за бургери записва 8,7% ръст на приходите от продажби в обекти, отворени от поне година – ранен сигнал, че бизнесът в страната започва да се връща към успеха.
През април президентът на американския бизнес на Burger King Том Къртис коментира пред CNBC, че веригата продава повече бургери Whoppers от всякога, благодарение на нова рекламна кампания и мелодията от нея, която стана особено популярна в TikTok.
Приходите от продажби на Tim Hortons в обектите, отворени от поне година, са нараснали с 13,8%, което се оказа над средната прогноза на StreetAccount за 10,1%. В Канада, вътрешният пазар на бранда, той отчете 15,5% ръст.
Канадската верига кафенета през последните години се опитва да възстанови продажбите на вътрешния си пазар, поради което претърпя редица промени.
Popeyes Louisiana Kitchen отчете 5,6% ръст на приходите от продажби в обектите, отворени от минимум 12 месеца. Средната прогноза на StreetAccount беше за 4% повишение. Година по-рано показателят се сви с 3%.