Хибридният начин на работа и хибридното презентиране ще са водещите тенденции в бизнеса и ще наложат развитието и придобиването на нови знания и умения. Заедно с това ще се развива и асинхронната бизнес комуникация през различни канали и методи, която да позволява по-ефективното възприятие на информация.
Това ще са темите на конференцията за презентационни умения през април в София, за която разказа Борис Христов, 356labs, в ефира на предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.
"За първи път решихме да поставим тема на самото събитие, свързана с новия хибриден начин на работа на почти всеки един от нас. Когато трябва да комуникират с колеги, екипи, клиенти, немалко роли в различни индустрии започват да се сблъскват с една динамика, че половината хора са онлайн, а другата половина са на живо, т.е. те вече комуникират по хибриден начин в хибридни срещи", посочи събеседникът.
По думите му презентирането на живо или онлайн има свои специфики, а комбинирането на двете и постигането на успешна и ефективна комуникация с различните публики не е лесно.
„Успешната презентация винаги трябва да започне с ясна идея какво целим да постигнем с тази комуникация и много доброто разбиране на нуждите на публиката, но много хора пропускат това и се фокусират върху визуалните помощни инструменти“, коментира Христов.
В зависимост от информацията, която се представя, и предпочитанията на презентатора вместо слайдове може да се използва бяла дъска за писане, а много бизнеси въвеждат и нови начини за вътрешна комуникация с екипите си като подкасти, които са по-полулярни сред по-младите поколения, стана ясно от разговора.
Още за бъдещето на бизнес комуникацията може да гледате във видеото на Bloomberg TV Bulgaria
Всички гости в предаването вижте тук.