Марката за устойчиво облекло Everlane е поредната компания за потребителски стоки, която съкращава работни места, тъй като секторът се затруднява да се справи с намаляващите обеми на продажбите в електронната търговия и нарастващите разходи за дигитален маркетинг.
Компанията е обявила съкращенията вътрешнофирмено чрез съобщение по електронната поща и среща в рамките на цялата компания, като е заявила, че те ще засегнат около 17% от 330-те корпоративни служители на Everlane, както и че ще бъдат съкратени работни места в три от магазините на компанията, твърди The Information, позовавайки се на запознати източници. Според тях съкращенията в корпоративната мрежа са съсредоточени в екипите за обслужване на клиенти и творческите екипи.
Everlane за последен път беше публично оценена на 550 млн. долара през септември 2020 г., когато привлече финансиране в размер на 85 млн. долара в сделка, ръководена от фирмата за частни капиталови инвестиции L Catterton. През последните месеци тя обяви редица рефинансирания на дългове и нови кредитни споразумения, включително срочен заем в размер на 25 млн. долара, обезпечен отчасти с нейната марка в края на ноември.