Heineken започна рекламна кампания сред почитателите на виртуалната реалност, като пусна за тях виртуална бира Heineken Silver.
Бирата "се прави" във виртуална пивоварна в дигиталната платформа Decentraland.
Процесът на създаване на пивото преминава през високотехнологична трансформация, за да превземе метавселената пиксел по пиксел, посочват от компанията.
Специалната мая тип А, която традиционно отлежава в хоризонтални резервоари, е заменена с А-пиксели. Класическият ароматен хмел e заместен от двоично кодиран хмел, отгледан от NPS фермери, които не се контролират от играчи.
Целият виртуален процес на пивоварене се наблюдава от виртуални асистенти пивовари на Heineken, дигитализирани заместници на майстор пивоварите.
"Виртуалната бира е налична само в метавселената, но реалният вкус на Heineken Silver можете да откриете в магазините", уточняват все пак от компанията. (БТА)
преди 2 години това е новата и политкоректна нормалност ...свиквай . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Моето истинско аз ще плати реални пари за които съм работил за да може моето виртуално аз да пие виртуална бира. А бе вие нормални ли сте? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Мисля как да се изразя по-образно, може би: по-старомодните предпочитаме жената(партньора по новому) в кревата и бирата(питието) в халбата(чашата). Наздраве! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години В безалкохолната бира освен вкус не виждам смисъл, а за виртуалната виртуално да се пие и да хваща виртуално съвсем се губи смисълът. отговор Сигнализирай за неуместен коментар