IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Fibank стартира нова промоционална кампания

Всеки клиент на Fibank, който направи плащания с кредитната си карта на обща стойност минимум 100 лв. по време на кампанията, автоматично участва

10:37 | 25.03.25 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Fibank (Първа инвестиционна банка) обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу – „Като две капки вода“.

Благодарение на партньорството клиенти на банката ще имат възможност да се насладят на живо на зрелищния финал на 13-ия сезон на предаването.

Кампанията вече стартира и ще продължи до 30 април 2025 г. Всеки клиент на Fibank, който направи плащания с кредитната си карта на обща стойност минимум 100 лв. по време на кампанията, автоматично участва в тегленето на наградите – общо 50 двойни билета за грандиозния финал на шоуто, който ще се проведе на Националния стадион „Васил Левски“ на 18 май 2025 г.

Допълнителна информация за промоцията можете да откриете на сайта на банката.

Последна актуализация: 10:37 | 25.03.25 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Банки и застрахователи виж още
Финанси виж още