IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

MyFlex подписа най-големия договор за отдаване на обслужван офис в София

Водеща банка нае близо 3000 кв. м в бизнес центъра Megapark

15:21 | 20.12.22 г.
Снимка: Bloomberg LP
Снимка: Bloomberg LP

MyFlex Coworking&Serviced Offices подписа най-големия договор за сервизиран офис до момента в София с една от водещите банки на българския пазар. Финансовата институция ще ползва обслужване от MyFlex офис площ в бизнес център Megapark на бул. Цариградско шосе.

Офисът е с площ от над 3000 кв. м и включва около 300 работни места. Поводът за подписване на договора е течащ ремонт в централата на банката и свързаната с него нужда от допълнителни площи.

MyFlex се оперира и развива от консултантската компания Cushman&Wakefield Forton, като целта на компанията е да се разраства в нишата на сервизираните офиси и да предоставя гъвкави и разнообразни офис решения. Под управлението на компанията MyFlex е усвоила над 5500 кв. м в Megapark в рамките на година.

“Амбицията ни е не само да налагаме бранда, но и той да се разраства с нови площи и локации в София и в страната. Следим внимателно нарастващата нужда на бизнеса от гъвкави офис решения и вярваме, че тя ще продължи да се увеличава в дългосрочен план“, коментира Явор Костов, управляващ партньор в Cushman&Wakefield Forton.

С узряването на пазара на гъвкави офис решения консултантите от Cushman&Wakefield Fortоn отбелязват и нарастващ интерес от нови типове клиенти. Освен традиционно свързваните с този сегмент малки стартиращи или навлизащи на пазара компании сред наемателите все по-често са и големи корпоративни структури.

Това не е само локално явление, а ясно изразен световен тренд. Най-често този тип клиенти търсят не работни места в коуъркинг, а обособено офис пространство със специфичен за всеки отделен случай набор от услуги.

„Освен гъвкави условия по договорите този тип клиенти най-често търсят обзаведен и обслужен офис, където операторът им предоставя цялостен пакет от услуги, необходими за протичане на нормален работен процес. По този начин не се налага те да отделят ценни вътрешни ресурси за тези дейности. В допълнение, служителите се привлечени от разнообразната социална среда в общите зони и коуъркинг пространствата“, обобщи Красимир Петров, мениджър Управление на имоти и активи в Cushman&Wakefield Forton.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:21 | 20.12.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още