Рекордният брой политически реклами допринася за силните приходи от продажби на Fox Corp., както и за увеличението на печалбата ѝ през първото фискално тримесечие, съобщава Bloomberg.
Приходите от продажби в размер на 3,56 млрд. долара засенчват очакваните от анализатори 3,37 млрд. долара.
Печалбата от 1,45 долара на акция също надвишава пазарните прогнози.
Компанията притежава информационната телевизия Fox News, дреуги телевизионни канали и поддържана от реклами услуга за видео стрийминг.
Fox не предоставя конкретни цифри за разходите за политическа реклама.
„Фискалната 2025 г. започва солидно в нашето портфолио със силен ръст на аудиторията относно Fox News, рекордна политическа реклама в цялата компания, ускоряване на растежа на приходите в Tubi и убедително начало на нашия есенен спортен календар“, изтъква главният изпълнителен директор Лаклан Мърдок.
Предизборният цикъл за президентския вот, който ще се проведе на 5 ноември, се очаква да бъде най-скъпият в историята на САШ с около 10,2 млрд. долара, вложени в политическа реклама в различни медии, изчислява консултантската фирма AdImpact.
По време на конферентен разговор с анализатори Мърдок посочва, че за разлика от предизборния цикъл при предходните избори, когато голяма част от разходите бяха прехвърлени към националните оператори, тази година кампаниите са се върнали към по-локални и целенасочени разходи.
Услугата Tubi, която привлича по-млада и по-разнообразна аудитория от традиционните телевизионни мрежи на компанията, е привлякла реклами, които не могат да се излъч2ват по местните телевизионни канали, посочва Мърдок. Приходите от стрийминг услугата растат с 19%, като през новото тримесечие техният ръст се ускорява.
Fox излъчи Световните серии по бейзбол през октомври, така че резултатите не са отразени в току-що отчетения тримесечен период. Сблъсъкът между Лос Анджелис Доджърс и Ню Йорк Янкис привлече средно 15,8 милиона зрители на мач, което е най-високото ниво за шампионата от 2017 г. насам.
По време на представянето на отчета Мърдок заяви, че очаква събитието да генерира рекордни приходи за серия, която продължава пет игри.
Fox също така ще излъчва Супербоул следващата година, като компанията казва, че предвиденото време за реклама на събитието вече е разпродадено.