Publicis Group повиши прогнозата за нетните си приходи за годината, след като рекламната агенция отчете по-силен растеж през първото полугодие, особено в Китай и Съединените щати, пише Bloomberg.
Органичните приходи ще нараснат с 5 до 6 на сто през тази година, разкри базираната в Париж компания. За сравнение, по-ранната прогноза беше за повишение от 4-5%.
„Като се има предвид колко силен е нашият модел, ние се възползваме от преценката на нашите клиенти, което ни позволява да спечелим пазарен дял“, коментира главният изпълнителен директор Артур Садун на брифинг с репортери. „Печелим пазарен дял там, където пазарите спадат“.
За да достигне в горната част от диапазона, „макроикономическият конктекст“ за рекламната индустрия ще трябва да се подобри през втората половина на годината, обяви компанията. Рекламната индустрия се сблъсква с предпазливостта на клиентите, които отклоняват средства от маркетинга за технологии или за защита срещу несигурната икономика, сочи анализ на Bloomberg Intelligence. Предстоящите Олимпийски игри и президентските кампании в САЩ могат да помогнат на растежа през втората половина на годината.
Publicis се насочва към анализа на данни и изкуствения интелект, за да преодолее спада. По-рано тази година тя каза, че рекламната агенция търси сделка за укрепване на тези възможности и ще инвестира 300 млн. евро в следващите три години в изкуствен интелект, за да помогне за персонализиране на кампании и таргетиране на аудитории.