Близо 68% от българите признават, че макар и рядко, правят покупка само заради съобщение за намаление. Водещи при вземането на решението са потребността от продукта или хипотетичната възможност да имат потребност от него в близко бъдеще.
Това каза пред БНТ основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова, като се позова на данни от проучване, в което са участвали над 1200 респонденти. То не е представително и е по метода на отзовалите се.
Графика: Ние, потребителите
Според участвалите в анкетата най-честите търговски нарушения при кампании за намаления са, че стоката изобщо не е била продавана на по-висока цена, че неправилно е изчислен процентът на отстъпката, както и че цената е намалена, след като предварително е била вдигната.
Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат. Те биха купили също при наличие на добри отзиви на други потребители или на възможност за преглед на пратката преди заплащане.
Сред отговорите на въпроса какво би повишило доверието на потребителите в кампании за намаление са коректност на търговците при обявяване и прилагане на отстъпките, ясни правила на кампанията, реални намаления, а не търговски трикове, отзиви, подробно описани характеристики на продукта, снимки, максимална прозрачност, както и повече информация за наличности и бърза реакция от контролни органи.
преди 4 часа Бях почти импотентен и сега го правя в продължение на 3 часа без прекъсване и той е като камък, освен това дори се е увеличил с няколко сантиметра, това е мега готино нещо. Подарете на себе си и на нея супер ceкc: ----- https://come.ac/testo отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 часа Заглавието казва всичко за състоянието и джоба на Българина. отговор Сигнализирай за неуместен коментар