Навлизане в дигиталната сфера
В същото време Lego се разшири отвъд рафтовете на дребно.
Компанията заложи на няколко ключови стъпки в киното. Тя си партнира със стрийминг услуги като Disney+, за да пренесе съдържанието на Marvel и „Междузвездни войни“ на малкия екран.
Разширяващото се портфолио задържа Lego в челните редици в съзнанието на потребителите, като им дава алтернативни начини за ангажиране с марката и стимулира постепенните покупки на дребно.
„Трябва да помним, че децата растат“, споделя Голдин. „Така че през цялото време се задава ново поколение. Мисля, че през следващите пет години ще видим още повече дигитализация и интерактивност в различните преживявания, които можем да създадем.“
Голдин твърди, че чрез партньорството си с Fortnite компанията се стреми да премине отвъд конструкторите и да създаде изживяване. В рамките на Fortnite играчите могат да участват в свят, базиран на Lego, където да конструират дигитални сгради на Lego, да се бият срещу създания, да персонализират своята минифигурка онлайн и да общуват с други фенове на бранда.Стратегията е подобна на тази, която Lego използва в партньорство
Главният изпълнителен директор на Lego Нилс Кристиансен многократно е изтъквал колко е важно срещата с децата да се случва там, където са те. При представянето на предходни финансови отчети на компанията той изтъкна, че Lego се бори за времето и вниманието на децата. Това да откликва на техните желания и да присъства на местата, които те харесват, вече се отразява и на продажбите на физическите предложения на Lego.
Стратегията, която Lego използва в партньорството си с Disney+ за няколко анимационни сериала за „Междузвездни войни“ и от вселената на Marvel, пролича и в наскоро представения пълнометражен документален анимационен филм за Фарел Уилямс, наречен „Piece by Piece”. „Сметнахме, че [„Piece by Piece”] ще бъде нещо супер оригинално“, коментира Джил Уилфърт, ръководител глобални развлекателни партньорства и съдържание в Lego.
„Искаме да привлечем по-широка аудитория, която ще бъде ангажирана с марката“, допълва Уилфърт. „И така, това беше нещо, което сметнахме, че ще ни помогне да стигнем до там. А когато правим развлечения за нас, това е начин да правим неща, които ни помагат наистина да предадем ценностите на марката по супер забавен и уместен начин, но също така е нещо, което семействата, хората, приятелите могат да преживеят заедно.“
Уилфърт твърди, че Lego има няколко филмови проекта в процес на разработка, които могат да се появят на екран през следващите години.
Междувременно компанията планира да продължи да пуска сериали и късометражни филми, свързани с познати шоута, които се появяват в Netflix, Nickelodeon и YouTube.