IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Обновени бензиностанции ЛУКОЙЛ радват клиентите тази есен

Бензиностанциите вече са с модернизирани вътрешни пространства тип LukoilCafe и предлагат свежи печива, салати и сандвичи

09:00 | 16.11.24 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: ЛУКОЙЛ
Снимка: ЛУКОЙЛ

„ЛУКОЙЛ-България“ представи на клиентите си още шест обновени обекта според новата Food-to-Go концепция на веригата. Това са:

·     Б001 – Аерогара гр. София;

·     B 056 – Горни Богров;

·     B 091 – гр. Пловдив, „Карловско шосе“;

·     B 019 – гр. Бургас, кръгово на изхода за Слънчев бряг;

·     B 020 – гр. Бургас, кв. „Меден рудник“;

·     A 763 – магистрала „Тракия“ километър 36 в посока гр. София.

Бензиностанциите вече са с модернизирани вътрешни пространства тип LukoilCafe и предлагат свежи печива, салати и сандвичи, приготвени на място храни и топли и студени напитки, кафе 100% арабика, много лакомства и полезни стоки за автомобилистите на път в добавка към качествените горива.

Снимка: ЛУКОЙЛ Снимка: ЛУКОЙЛ

Посетителите вече опитаха и оцениха новите предложения в специалното разширено меню от ястия и десерти, вдъхновено от средиземноморската и европейска кухня и разработено от екипа на популярните ресторанти Raffy Bar & Gelato. Първите гости завъртяха и „колелото на късмета“ и спечелиха вкусни подаръци.

Според новата концепция, бензиностанциите на ЛУКОЙЛ се превръщат в комфортни и уютни комплекси с разнообразно меню и акцент върху качественото кафе и приготвена на място храна. Основните услуги по зареждане с висококачествени горива са интегрирани в общо клиентско преживяване, съчетаващо полезното с приятното, с усещане за топло кафене, в което посетителите почиват пълноценно и се радват на вкусна храна и ароматни кафе-напитки.

Сърцевината на новия подход е в детайлите: уютно вътрешно пространство; богато меню за всяко време на денонощието, със специално разработен за веригата асортимент; модерно оборудване за приготвяне на вкусно кафе и храна; пряк поглед върху процеса на приготвяне на храната.

Снимка: ЛУКОЙЛ Снимка: ЛУКОЙЛ

Всичко това помага за създаване на уникално клиентско преживяване, подсилено от вкусовете и ароматите, които внасят ключовите партньори на веригата –Raffy Bar & Gelato и Nestlé.

Компанията работи и върху разширяването на обхвата услуги, които да спестят на клиента време и да го освободят от рутинни ангажименти. Терминали за заплащане на услуги, постомати и автомивки постепенно  заемат мястото си в обновените обекти, които до края на годината ще надхвърлят 20.

Последна актуализация: 13:49 | 15.11.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Търговия и потребителски стоки виж още
Финанси виж още