Coca-Cola надхвърли очакванията на анализаторите с тримесечния си отчет, подкрепен от търсенето на по-скъпи газирани напитки.
Средните продажни цени на компанията са се повишили с 10% през периода от юли до септември, а обемът на продадените единични опаковки - с 1%, предаде Ройтерс.
Нетните приходи са нараснали до 11,95 млрд. долара спрямо 11,91 млрд. долара година по-рано. За сравнение, анализаторите очакваха спад от 2,62% до 11,60 млрд. долара.
Заслуга за добрите резултати има нарастващото търсене на продуктите на производителя на безалкохолни напитки в САЩ, Индия и Южна Корея. Компанията инвестира в нововъзникващите и развиващите се пазари, а междувременно пусна нови версии на своите Sprite, Fanta и Fuze Tea в Европа.
От Coca-Cola очакват органичните продажби през фискалната 2024 г. да нараснат с 10% в сравнение с предишната прогноза за ръст от 9% до 10%.
Акциите на американската компания поскъпнаха с по-малко от 1% в предпазарната търговия след публикуването на отчета.