Варненско заведение за бързо хранене направи изключителна експанзия на своя бизнес. Две години след създаването на бранда „Парчето“ и отварянето на първия обект, днес заведението разполага с общо четири – три във Варна и един в Добрич, който отвори врати преди броени дни. Собствениците Теодор Кулев и Илтер Хилмиев започват опита си с други сезонни ресторанти до Варна и успешно прилагат своя бизнес модел и в най-новия си проект „Парчето“.
Заведението предлага основно пици, дюнери и бургери, събирайки хора от всякаква възраст и профил. Един от собствениците Теодор Кулев разказва, че тайната на успеха е в качеството на продуктите, ключовите локации и добрата стратегия на неговите партньори.
Ключът към успешния бизнес модел
Всички обекти на бранда се позиционират под шапката на най-голямата търговска верига в България - Kaufland, което гарантира отлична видимост, но и незаменимата подкрепа на големия бизнес. По думите на Кулев само на метър и половина от витрините им във всяка локация във Варна ежедневно преминава клиентопоток от над 3000 души.
„Посещамостта в другите обекти ни стимулира да разширяваме присъствието си както на нови локации, така и в нови градове, да увеличаваме асортимента си и да експертиментираме в предложенията, които правим към клиентите. Доверяваме се безрезервно за четвърти обект на Kaufland и в Добрич, защото компанията има силен екип от професионалисти, за да работи всеки един техен обект в района максимално добре. Тяхната експертиза ни помога да превърнем нашия бизнес във верига“, допълва Теодор.
Примерът на големия бизнес
Освен доброто сътрудничество между тях, многобройните инвестиции, които търговската верига прави в своите магазини, допринасят за увеличаване на клиентите и разрастването на един такъв малък бранд.
Първият обект например се позиционира в един от най-модерни обекти на веригата с детска зона, разположена на повече от 1200 м² и единствената вертикална детска площадка в България. „Този магазин е любимо място на много семейства с деца заради удобствата, които предлага за тях и отличните условия. Всичко това допринася и за увеличаване на нашите продажби и подобряване на разпознаваемостта ни и в другите филиали.“, казва Теодор.
В края на лятото „Парчето“ продължава разрастването си и в Добрич. Новият обект е отворен в магазина на Kaufland, за който ритейлърът съвсем скоро инвестира 3,5 млн. лв. в модернизация. Тя обхваща както търговската зона с 8 каси за самообслужване, така и зоната за наематели и подобряване на енергийната ефективност на филиала.