IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Avendi поднови успешното си сътрудничество с Tabasco, Plasmon и Chicco с нови дългосрочни договори

Дивизия „Храни“ присъедини към портфолиото си и продукти на KAMIS, най-големия производител на подправки в света

09:00 | 30.08.24 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Avendi
Снимка: Avendi

Avendi разширява портфолиото си с утвърдени световни производители на подправки

Като универсален дистрибутор Avendi е силна в представянето на различни марки вина, бири, води, енергийни и алкохолни напитки, но не само – компанията има сериозни позиции на пазара в дистрибуцията на храни, подправки и бебешки продукти. Все по-често тя споделя новини в областта на храните и бебешки изделия. Отскоро част от портфолиото със световни брандове, които представя на българския пазар, е Kamis. Марката за подправки е част от McCоrmicк, най-големия производител и лидер в света в областта на подправките и смесите за подправки, с годишни продажби от 6,35 млрд. долара. През 2023 година за седми път компанията заема първо място в категорията „Компании от хранителния сектор“*.

От традиционната чубрица и червен пипер, през краля в подправките – черния пипер, до екзотичната куркума и канелена пръчица или готовите микс решения – продуктите са с безупречни опаковки, които гарантират запазване на вкуса и аромата.

Avendi „Храни“ присъедини към портфолиото си и продукти на KAMIS, най-големия производител на подправки в света. Снимка: Avendi Avendi „Храни“ присъедини към портфолиото си и продукти на KAMIS, най-големия производител на подправки в света. Снимка: Avendi

Фактът, че толкова голям световен бранд се доверява на Avendi, се дължи на успешните партньорства, които компанията вече е изградила с брандове като Plasmon, Chicco и Tabasco и наскоро подновените дългосрочни договорености с тях. В направление „Храни“ компанията е представител на някои от марките в портфолиото повече от 15 години, а дългосрочни договори са доказателство за устойчивостта на партньорството и довереното отношение на собствениците на марките към Avendi.

Постигнати са нови дългосрочни договорености с Tabasco, Plasmon и Chicco

2024 година стартира изключително успешно за Дивизия „Храни“ в Avendi с новото дългосрочно партньорство с един от основните доставчици Kraft Heinz, който е в топ пет производители на бързооборотни продукти в света. Avendi представя на българския пазар марката им за бебета Plasmon. Препотвърдено е удовлетворението от дългосрочното съвместно партньорство със световно известния американски бранд Tabasco и с лидера в света на грижата за бебето – бранда Chicco.

Портфолиото на Avendi с продукти за бебета е дългосрочен приоритет за компанията, кoято е пазарен лидер в този специфичен канал на дистрибуция вече повече от 20 години, налага и развива успешно различни марки храни и нехранителни продукти за бебета и деца. Новите ангажименти дават стабилна основа за развитието на дългосрочни взаимоотношения с марките на българския пазар и представянето им по очаквано най-добрия начин. А вече добре разработените канали за дистрибуция включват специализирани магазини за бебета, за играчки, аптеки, педиатрични болници, както и обектите на големите търговски вериги от все по-бързо растящата „модерна търговия“ или иначе казано - големите търговски вериги.

Търговският екип се грижи за дистрибуцията не само на горната категория, но и в категорията основни храни, където традиционно представлява продукти, произведени в Средиземноморието, които пренасят богатите традиции и култура, но най-вече и здравословни тенденции в храненето на този регион. Партньори като зехтините Bоrges, здравословни био мюсли продукти на Bio-Familia успешно се налагат в търговската мрежа и развиват в България вече повече от 15 години.

Като водещ универсален дистрибутор на българския пазар, Аvendi има развита дистрибуторска мрежа в цялата страна и директно национално покритие с дълбоко проникване благодарение на собствени складови бази и разработената верига на доставки, в това число и охладени доставки с транспорт, под темпериран контрол. С помощта на мотивирания търговски екип, опита и компетенциите им, компанията притежава и нужната експертиза да активира брандовете в магазинната мрежа по най-правилния начин.

А с подкрепата на маркетинг екипите Avendi съумява да изгражда изцяло непознатите за българския пазар брандове, бранд идентичността им и лоялността на клиентите към тях и да създава атрактивни активации в точката на продажба за още по-ефективна връзка с потребителите. По най-подходящия за бранда начин компанията успява да позиционира както хранителните продукти, така и брандовете за бебета и деца в подходящи тематични събития. Пример за това е последното участие на Tabasco в Международно състезание по пица в София, където в журито има големи международни имена, майстори на пицата, а една от тайните съставки в конкурса е Tabasco.

Ляво: Международно състезание по пица в София с участие на Tabasco. Дясно: Бранд мениджърът на Tabasco - Даниела Данаилова, с Чиприян Замфир, член на журито. Снимки: Avendi Ляво: Международно състезание по пица в София с участие на Tabasco. Дясно: Бранд мениджърът на Tabasco - Даниела Данаилова, с Чиприян Замфир, член на журито. Снимки: Avendi

Съвкупността от тези фактори води до установяването на дългосрочни взаимоотношения с партньорите и говори за доверието, което те гласуват на компанията, а потвърждение за това се вижда с подновяването на партньорствата с тях.

Бъдещите планове на Avendi включват развитието на собствени брандове

Компанията се старае, освен да затвърждава позициите си с настоящите си партньори, да разширява портфолиото си, но и да развива собствени брандове. Още една новина за потребителите е, че наскоро Avendi стартира продажбите и дистрибуцията на свой собствен бранд за бебешка храна в Дивизия „Храни“ с марката BioNino. Първият продукт, вече в продажба на пазара, е трапезната вода за бебета и деца, подходяща от 0+ месеца, а от август към асортимента на марката се добави и храна за бебета.

Тази крачка е отражение на дългосрочните амбиции за развитие на компанията в двете посоки – бебешко и детско портфолио и висококачествени и премуим здравословни храни. В BioNino са вложени 100% натурални био суровини, със стриктно контролирано производство за специална грижа за здравето на децата. Ето защо с този нов бранд целта на Avendi е да даде на родителите възможно най-високо качество на достъпна за всяка майка цена. Това обаче не е първият собствен бранд за бебета и деца на компанията. Тя е позната и като дългогодишен производител на образователната серия Thinkle Stars, която насърчава продължителното внимание и фокус на децата. Те усвояват различни умения чрез игра, като се развиват фината моторика, социалните умения, когнитивното, логическото и креативно мислене.

Avendi e припознатa като надежден стратегически партньор, който печели доверието на партньорите си

От 2006 година още с откриването на дивизия „Храни“ Аvendi, вече доказала се като професионална компания, привлича световни марки, лидери в сегмента си от цял свят.

През изминалите години с опита и натрупаната експертиза по изграждане и развитие на марките компанията успява да развие брандове, които заемат първи позиции в категориите си или в съответния ценови сегмент. А с фокуса на специализираните търговски звена към всеки от каналите – компанията се налага като предпочитан парньор за клиентите в различни канали на дистрибуция – от „Модерна Търговия“, през „Специализирани магазини“, до традиционните магазини за бебешки стоки и книжарниците.

Пример в това отношение е вече 18-годишното ексклузивно партньорство в България на Avendi с най-познатия сос в света - Tabasco, който има най-много последователи сред младата Z аудитория и изненадва с разгарящи страстта към вкусната храна рецепти и присъствие в парещи сетивата коктейли.

С разрастване на бизнеса в търговски обекти, хотели, ресторанти и кафенета, успехите на дивизия „Храни“ на Avendi са припознати от собственика на марката и се преминава към директен модел на партньорство. Наскоро на българския пазар бяха лансирани нови вкусове в модерни squeeze бутилки, удобни за изстискване – Sriracha и Sweet & Spicy. А 2025 година се очаква да бъде още по-обещаваща със специални предложения за нови сосове и присъствие на пазара и сред кетъринг компании в страната.

Avendi разширява портфолиото в сегмента на продуктите за бебета и деца

Вече 20 години Avendi развива световни марки за детски храни на българския пазар, като притежава доказан опит в областта - свидетелство, за което са отличията и наградите, присъдени през годините. Развитието на Аvendi с продукти на Plasmon например започва с емблематичната бишкота, която всяко бебе е опитало. Тя влиза в менюто на бебетата от 4-месечна възраст и ги съпътства, докато растат.

Аvendi успява да наложи и готови храни под формата на „месни заготовки“. Майките ги предпочитат заради високото ниво на протеин. Последната добавена в асортимента категория са снаксове, само с пет съставки, без сол и оцветители, пратичните „миксирани менюта“ и BIO серия, която отговаря на търсенето на гарантирано и безопасно хранене.

Снимка: Avendi Снимка: Avendi

Chicco е марка, представена на българския пазар повече от 20 години. Партньорството ѝ с Avendi започва през 2017 г., а днес неонатолози и педиатри в болници в страната работят с уникалните шишета Natural Feeling, които превентират появата на колики, а козметиката на бебетата в болнична среда е Baby Moments. Акушери и специалисти по детско хранене и сън предават посланието на марката и споделят опита си с бъдещи и настоящи родители в училищата на „Мама”, “Бебе” и “Кенгуру“.

Безспорна иновация в портфолиото на Chicco е и шишето Perfect 5, което гарантирано намалява бебешките колики, доказано с клинични изследвания, проведени в Италия. През 2024 година компанията лансира 60 нови продукта с богато разнообразие във всички категории, основно в детските колички и столчета за кола, изцяло съобразени с новите ЕС стандарти за безопасност.

*в общата класация на най-устойчивите компании, проведена от Corporate Knights

Последна актуализация: 09:36 | 29.08.24 г.
Най-четени новини
Още от Търговия и потребителски стоки виж още
Финанси виж още