„Ти ли ще ми кажеш?“ – под това предизвикателно мото JTI България ни приканва да бъдем по-отговорни към заобикалящата ни среда, като изхвърляме филтрите от тютюневи изделия само на предназначените за това места. Кампанията има за цел не само да ни напомни за важността на правилното изхвърляне на цигарените филтри, но и да ни провокира да помислим за последствията от нашите действия.
За втора поредна година JTI България реализира тази кампания както в радиоефира, така и в социалните мрежи. Тази година акцентът на посланията ѝ е върху летния сезон, когато почивките на море или в планината са в разгара си. Внимателно подбраните фрази имат за цел да напомнят на всички, които се наслаждават на слънчевите дни, че техните навици могат да оставят дълготрайни следи върху околната среда.
Изображение: JTI България
Кампанията използва закачлив тон и въпроси, за да подчертае очевидното – филтрите не се разграждат лесно и представляват опасност за околната среда. Ситуациите, описани в посланията, са взети директно от нашето ежедневие и отразяват реалността на неправилното изхвърляне на отпадъци.
„Тази кампания има за цел не само да насърчи правилното изхвърляне на цигарените филтри, но и да накара хората да се замислят, че всяко наше действие води до последствия. Тя е повече от просто напомняне – това е призив за промяна на навиците, която е много лесно постижима и не струва нищо“, коментира Димитър Найденов, мениджър „Корпоративни въпроси“ в JTI България.
Комуникационната кампания под наслов „Ти ли ще ми кажеш?“ на JTI България е в изпълнение на чл. 23 от Наредба за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.