Печалбата на Macy’s за първото тримесечие надмина очакванията на Wall Street, след като търговецът на дребно заяви, че вижда първи сигнали, че стратегията му за връщане към успеха дава плодове, пише CNBC.
Въпреки това тримесечните приходи на гиганта са по-слаби от прогнозираното. Нетните приходи от продажби на Macy’s се оказаха с близо 3% под тези, отчетени година по-рано, като едноименният онлайн магазин на фирмата продължава да бъде най-слабата част от бизнеса.
Macy’s повиши годишната прогноза за печалбата си, за да отрази доброто представяне на показателя през първото тримесечие. Търговецът все пак заяви, че „предполага, че клиентите ще продължат да бъдат внимателни с покупките на стоки, които не са от първа необходимост“.
Цената на акциите на компанията се повиши с повече от 3% преди началото на борсовата сесия.
Macy’s се смалява, докато се опитва да увеличи отново приходите си от продажби. Операторът на универсални магазини, сред които попадат веригите Bloomingdale’s и Bluemercury, по-рано тази година каза, че ще затвори около 150 от едноименните си търговски обекти. Това е над една четвърт от локациите с името Macy’s. През януари вече обяви, че ще затвори пет магазина и ще съкрати 2300 служители.
И все пак гигантът планира да инвестира в части от бизнеса, които се представят по-добре, включително 350 магазина на Macy’s ще останат отворени. Тя планира да отвори повече обекти на брандовете Bloomingdale’s и Bluemercury, както и по-малки магазини на Macy’s в краградски молове.