Димитър Коев се присъединява към компанията в началото на 2023 г. на позицията Head of Design & Creative, тъй като проектът е изключително интересен за него и го впечатлява с размаха и потенциала си.
Какво точно представлява амбициозното начинание?
NEXT BASKET работи върху създаването на единствен по рода си 360-градусов бизнес модел за електронна търговия, който съчетава в себе си 5 в 1 функционалности: софтуерна платформа от ново поколение, интегрирана ERP система, фулфилмънт складов софтуер, собствени складови пространства и 125 платени и безплатни услуги за дигитален маркетинг и онлайн бизнес. Продажбите се очаква да стартират съвсем скоро – през септември тази година.
Кой е Димитър Коев и какъв е неговият професионален път до момента?
Димитър завършва специалност „Компютърни системи и технологии“ през 2001 г., но бързо разбира, че материята не му е достатъчно интересна, за да го провокира да стане истински добър специалист в тази област, което пък е в разрез с вродения му перфекционизъм. Именно това е и причината, която предопределя професионалния път на Митко оттук нататък, карайки го да се насочи към маркетинга и уеб дизайна.
Към днешна дата, той може да се похвали със завидния 23-годишен опит като дизайнер, а 13 от тях са като Power Elite автор в Envato – международна платформа за създаване на темплейти за е-бизнеса. Митко е носител на редица награди за уеб дизайн и има над 30 хил. клиенти от всички краища на света, което го прави един от най-успелите българи в общността.
Как разбира, че NEXT BASKET e правилното място за него?
„Позицията изглеждаше като създадена точно за мен. Сякаш в продължение на 13 години се бях подготвял именно за нея“, казва дизайнерът. Той се присъединява към компанията първоначално като външен подизпълнител, отговарящ за дизайна на уебсайта, а впоследствие приема предложението да води екип от четирима млади професионалисти, които съвсем скоро се очаква да станат петима.
На въпроса с какво точно се занимава, Митко отговаря през смях: „По цял ден рисувам правоъгълници и ги местя по 8 пиксела във всички посоки“.
Този професионален хумор всъщност означава, че основната му цел е да създаде дизайна на платформата, а впоследствие и темплейтите за електронните магазини на партньорите на компанията. А това, че има опит и като Front End програмист доста му помага, защото знае какво точно да предложи, така че да бъде изпълнимо.
Какво любопитно разказва за себе си извън професионалните задължения в NEXT BASKET?
„Може да звучи парадоксално за един дизайнер, но аз не мога да рисувам“, споделя Митко с усмивка. Друг интересен факт за него е, че през свободното си време обича да готви, а особен афинитет има към сладкарството.
NEXT BASKET е български стартъп, основан през 2022 г., който в момента има над 70 служители. Очакванията са техният брой да нарасне тройно до края на тази година.
Повече информация за компанията и отворените позиции може да бъде открита на кариерния уебсайт на NEXT BASKET: https://careers.nextbasket.com/