IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Марк дьо Боа: Водещите марки трябва да допринасят повече за обществото

Могат ли иновациите в дизайна да привлекат интереса на потребителя, коментира главният изпълнителен директор на групата Spadel и собственик на "Девин"

21:40 | 06.07.23 г.
Снимка: Pixabay
Снимка: Pixabay

Представянето ни в следващите месеци и години няма да зависи от това, че сме пазарен лидер, от рекламирането и популяризирането на продуктите. Марките трябва да са много по-видими и да допринасят повече за обществото. Ролята на водещите марки е да бъдат пионери. Това мнение изрази в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria Марк Дидие дьо Боа, главен изпълнителен директор на белгийската семейна групата Spadel, собственик на "Девин".

„Марките правят нещо повече от това просто да се рекламират. Днес, с новите социални мрежи, може да научите много за продуктите. Потребителите вече не четат толкова етикетите. Те посещават уебсайта и търсят информация“, коментира той.

Предприемачът посочи, че най-голямата неизвестност остава поведението на потребителите. „Потребителят засега все още избира нашите продукти, защото на първо място нашите марки са местни и тези продукти са предпочитани от него при вземането на решение за покупка. На второ място са иновациите – ние сме много активни в това отношение. Иновациите могат да са под формата на нова опаковка“, даде пример Марк дьо Боа с „Девин“, където се променя дизайнът, за да се привлече интересът на потребителя.

Той обясни, че иновациите могат да включват и нови вкусове – като минералната вода „Девин“ с витамини. „За нас това е начин да провокираме потребителя да си каже: „Аха, има нещо ново!“. Иновацията може да е под формата и на нова капачка – има много възможности да се привлече интересът на потребителя, смята предприемачът и потвърди, че компанията се справя добре, защото разчита на устойчивостта.

„Устойчивостта е ключова тема за клиентите и за търговците. Факт е, че компанията ни е получила сертификат „Би Корп“ – както на ниво група, така и на местно ниво. Това са малки елементи, които с времето повишават значимостта си и които правят нашите марки и компанията все по-уникални в сравнение с нашите конкуренти", аргументира се Марк дьо Боа.

Мениджърът съобщи, че компанията има план за устойчивост до 2025 година, в който един от основните елементи е обществото. „Това е пример как една водеща марка като „Девин“ може да допринесе за благополучието на един регион, селище или държава, като подкрепя различни каузи“, подчерта той.

Собственикът на "Девин" подчерта ролята на водещите марки като пионери и напомни, че това се отнася до обновяване на опаковките, до предлагането на нови рецепти, които да се харесват на потребителите.

Какъв е обемът в ръста на производството на Spadel на различните пазари и конкретно в България? Какви са предимствата и недостатъците на фамилния бизнес? Как се отразява инфлацията на бизнеса с вода и как реагира пазарът? Какво е бъдещето на стъклените бутилки? Кои ценности привличат младите хора в компанията и как развиват талантите си в Spadel? Помага ли благородническата титла за бизнеса?

Вижте целия коментар във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да гледате тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:32 | 06.07.23 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Търговия и потребителски стоки виж още

Коментари

Финанси виж още