BILLA България намалява регулярните цени на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата.
С нова, по-ниска цена между 4% и 30% в магазините на BILLA ще се продават водещи търговски марки кисели и пресни млека, сирена, кашкавали и краве масло, както и млечни продукти от собствените марки на BILLA.
„Изминалата зима беше предизвикателна както за потребителите, така и за бизнеса, затова сме изключително щастливи, че предлагаме на клиентите си намаление на цените на над 80 млечни продукта в първия възможен момент, когато голяма част от нашите партньори, водещи производители на млечни продукти, отразиха спада на цените при горивата, енергията и суровините. Това е важна крачка, с която бизнесът показва, че е на една страна с потребителите в борбата с инфлацията, защото тя не е в интерес на никого. За нас, като социално отговорна компания, е важно да гарантираме, че по-ниските цени ще стигнат до рафта на магазините ни и това вече е факт, те са достъпни за нашите над един милион клиенти в страната“, коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Млечните продукти са първата категория, в която BILLA въвежда по-ниски цени. Компанията следи ежедневно динамиките в пазара на суровини, води активно преговори с доставчиците си и има готовност да въведе по-ниски цени и в други продуктови категории.