Веригата магазини Kaufland продължава да развива партньорствата си с технологични компании, като днес обяви, че от 15 май ще предлага продукти на южнокорейския технологичен гигант Samsung Electronics в своите търговски обекти.
Търговецът на дребно ще осъществи 7-седмична кампания със Samsung, в рамките на която потребителите ще могат да трупат точки на своите Kaufland карти, а след това ще могат да ползват отстъпки за предлаганите устройства.
В кампанията ще бъдат включени десетина продукта, насочени към масовия потребител, включително два модела телевизори, монитор, телефон, таблет, часовник, слушалки, микровълнова печка и прахосмукачка, разкри Цветелина Чернева, старши търговец в категории „Домашни потреби“ и „Лоялни кампании“ в Kaufland България.
По думите на маркетинг мениджъра на Samsung у нас Мария Синигерова партньорството ще даде достъп на повече потребители до устройствата на марката.
Двата бранда си партнират за първи път, а кампанията ще бъде активна във всичките 63 магазина на веригата в страната. От Kaufland подчертават, че това е едно от най-дългите им подобни сътрудничества.
Това обаче не е първото подобно партньорство за Kaufland с голяма технологична марка. През юни миналата година веригата проведе подобна кампания с китайския технологичен гигант Xiaomi.