Главният изпълнителен директор на британската верига за дрехи и стоки Next Саймън Улфсън призова правителството на Обединеното кралство да позволи на повече чужденци да работят в страната, съобщава Bloomberg.
Сегашната посока, в която страната се развива, не е онзи Brexit, „който исках“, изтъква Улфсън.
Той беше един от големите поддръжници на идеята за излизане на Великобритания от Европейския съюз (ЕС) по време на вота през 2016 г. В интервю пред BBC в четвъртък обаче Улфсън заяви, че британската икономика страда от недостиг на работна ръка.
„Преди имаше хора, които се редяха на опашки, за да дойдат в страната, за да събират култури, които сега гният по нивите, да работят в складовете, които иначе биха били затворени, но ние ги пуснахме да си тръгнат“, изтъква Улфсън. „Трябва да приемем различен подход към икономически продуктивната миграция“, категоричен е той.
Попитан относно икономическите проблеми на Великобритания след отделянето ѝ от ЕС, Улфсън заяви, че това, което се случва с миграцията, определено не е онзи Brexit, който е очаквал.
Според него повечето хора в страната имат прагматичен възглед за имиграцията и не се противопоставят на притока на повече чуждестранни работници.
В края на септември Next публикува второто си предупреждение за печалбата тази година заради ускоряващата се инфлация и обезценяването на паунда, които подкопават доверието на потребителите. Компанията заяви, че печалбата ѝ за годината ще достигне 840 млн. паунда (905 млн. долара) спрямо предишните насоки за 860 млн. паунда. Очаква се продажбите от пълни продажни цени в през второто полугодие да се свият с 1,5%, вместо да се увеличат с 1%.
„В бъдеще обезценяването на паунда изглежда ще удължи инфлацията дори след като фабричните цени се понижат“, заяви Улфсън. „Изглежда, че може би вървим към две кризи с разходите за живот: тази година – натиск, идващ от предлагането, и следващата година – увеличение на цените, повлияно от валутата, докато обезценяването влиза в сила“.
Next има около 500 магазина във Великобритания и Ирландия и огромно местно и международно онлайн подразделение, продаващо както собствения си бранд, така и други марки. Компанията използва и инфраструктурната си мрежа, за да помогне на конкурентни брандове да продават стоките си онлайн.
преди 2 години псуваш и гониш работливите българи и източноевропейци, а?НАСЛАЖДАВАЙ СЕ СЕГА НА АЛБАНЦИ, КОИТО ШЕ ЗЕМАТ СВОЯ ДЯЛ С АФТОМАТИ.Или на пакита и афгани, които също нема да работът. отговор Сигнализирай за неуместен коментар