IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Собственикът на KFC надмина прогнозите благодарение на новите си оферти

Потребителите търсят по-евтини предложения и се стичат към местата за бързо хранене

18:35 | 02.11.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Luke Sharrett/Bloomberg
Снимка: Luke Sharrett/Bloomberg

Yum Brands надмина очакванията на Wall Street за тримесечните си сравними приходи от продажби, след като офертите в KFC и буритото Taco Bell за 2 долара привлякоха повече внимателни заради инфлацията клиенти в нейните ресторанти, предава Ройтерс.

Новината доведе до 1,6% ръст на цената на акциите на Yum преди началото на борсовия ден в САЩ.

Повишаването на цените на менютата в традиционните ресторантите за хранене, което цели да помогне на бизнесите да се справят с растящите си разходи, отблъснаха потребителите, които искат да се хранят навън, като ги насочиха към вериги за бързо хранене като KFC и Taco Bell, където храната е по-достъпна, а промоциите са по-чести.

Yum твърди, че новите оферти на KFC са помогнали за увеличаването на глобалните приходи от продажби в обектите, отворени от поне година, със 7% през третото тримесечие.

Миналата седмица McDonald’s също надмина средната прогноза за приходите и печалбата си, подкрепена от по-големия трафик в ресторантите си, където има по-евтини менюта.

„Стойността наистина изглежда е по-голям фактор днес, отколкото беше преди шест или девет месеца“, коментира главният изпълнителен директор на Yum Дейвид Гибс в разговор с анализатори.

Yum, която притежава и веригата Pizza Hut, заяви, че световните ѝ сравними приходи от продажби са нараснали с 5% през последното тримесечие. Анализаторите очакваха 3,2% повишение по данни на Refinitiv.

Приходите от продажби в обектите на Taco Bell са се увеличили с 6% през тримесечието, подкрепени от добавянето на нови бурито предложения към менюто за 2 долара.

Анализатори от Cowen & Co заявиха, че завръщането на популярната “Mexican Pizza” в Taco bell през септември, вероятно ще подкрепи американските продажби още повече през настоящото тримесечие.

Като се изключат някои еднократни елементи, Yum Brands е спечелила по 1,09 долара на акция, което се оказа под прогнозата за 1,14 долара на акция. Компанията обвини за това удара от по-силния долар и пропуснатата печалба, свързана с излизането на KFC от руския пазар.

Анализаторите от Cowen & Co казаха, че завръщането на популярната "мексиканска пица" на Taco Bell през септември вероятно ще повиши още повече продажбите в САЩ през текущото тримесечие.

С изключение на еднократните артикули, Yum Brands спечели $1,09 на акция, като липсва прогнозите от $1,14 на акция, като компанията обвинява удара от по-силния долар и загубата на печалби от излизането на бизнеса си с KFC в Русия.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:34 | 02.11.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Търговия и потребителски стоки виж още

Коментари

Финанси виж още