„Платформата Looop улеснява връзката между фрийленсърите и работодателите. Тя е разделена на категории и подкатегории за различните професии. Намираме нашите фрийленсъри чрез социалните мрежи, със специално таргетирани рекламни кампании в медиите и чрез личен контакт. Работодатели намираме отново чрез личен контакт”, обясни тя.
Според Серова в България има много добре подготвени професионалисти, които имат нужда от поле за изява, а мисията на Looop е да я предостави. Експертът допълни, че услугите на платформата са безплатни за работещите на свободна практика.
По думите ѝ предимството за хората на свободна практика е, че могат да работят от всяка точка на света и това е удобен начин за тях да намират желаната работа, която да извършват отвсякъде. „Работата от вкъщи или от която и да е точка на света по никакъв начин не отстъпва по качество от тази, която се извършва в офис среда”, подчерта Серова.
Експертът разкри, че работодателите в България все по-често използват услуги на фрийленсъри, като възнагражденията се определят на пазарен принцип и платформата няма отношение по този въпрос.
Как бизнесът намира точния фрийленсър? Конкурентоспособни ли са българските фрийлансъри на чуждите пазари и какви са техните възможности да намерят работа в чужбина чрез платформата Looop? Как ще се развива в бъдеще работата на свободна практика?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването „Бизнес старт” може да гледате тук.