Служители на американския производител на самолети Boeing от западното крайбрежие на САЩ започват стачка, след като 96% от тях гласуваха в четвъртък в полза на решението, предаде Ройтерс. Стачката ще спре производството на най-продавания самолет на компанията, която е засегната от хронични закъснения и нарастващи дългове.
Първата стачка на работниците от 2008 г. насам ще започне в полунощ тихоокеанско време в петък, само няколко седмици след назначаването на новия главен изпълнителен директор Кели Ортбърг през август, който трябва да възстанови доверието в самолетостроителя, след като през януари панел на врата се откъсна от почти нов самолет 737 MAX във въздуха.
Около 30 хил. работници, които произвеждат моделите 737 MAX и други самолети на Boeing в районите на Сиатъл и Портланд, гласуваха за първия си пълен договор от 16 години насам.
Съгласно сложни правила, определени от Международната асоциация на машиностроителите и авиокосмическите работници (IAM), поне две трети от работниците, членуващи в синдикати, трябваше да гласуват в полза на стачката, за да започне спиране на работа и договорът да бъде отхвърлен. 96% от работниците на Boeing са гласували за стачка и 94,6% - за отхвърляне на споразумението.
То предвиждаше общо увеличение на заплатите с 25%, бонус от 3 хил. долара при подписване на договора и обещание за производството на следващия търговски самолет на Boeing в района на Сиатъл, при условие че програмата бъде стартирана в рамките на четирите години на действие на договора.
Въпреки че миналата неделя ръководството на IAM препоръча на своите членове да приемат договора, много работници реагираха гневно, настоявайки за първоначално исканото увеличение на заплатите с 40% и оплаквайки се от загубата на годишния бонус.
В сряда Ортбърг изпрати писмо до работниците, в което ги призоваваше да одобрят сделката. Някои от работниците вече се подготвяха да стачкуват в този ден, а служителка, членуваща в профсъюза, напусна среща в сряда с плакат под мишница, на който пишеше: "Стачкуваме срещу Boeing".
преди 2 месеца Напълнo нoви yсeщания в ceкca: поcтояннa еpекция в пpодължение на някoлкo чaса, издpъжливoст като бик, зacилва ycещанията, yдължaва оpгaзма, пoдобpява кaчeствoто на вкyса и цвeта на cпepмата. Toва е наиcтина гoтино нeщо, жeна ми наиcтина го хаpеса. Кyпиx тyк:----- https://use.my/estoy отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца Пропуснах само да добавя, че положението с Интел е същото. Ако има материал по темата, тогава ще коментираме, имам много интересни неща като пряк свидетел. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца Ей на това му се вика да си риташ сам трудовия договор. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца До: Ironhorse, ама ти четеш ли постовете на ботовете? Това е загубено време! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца Само не разбрах цъкащите минуси. Кое в постове 1,2 и 3 не е вярно? Боинг вече не е онази компания от края на 90-те, а е сбирщайн.Друга компания да е фалирала досега 100 пъти, но правителството на САЩ ги крепи.Докога ... не е ясно, но и космическата им програма за плоизводство на управляема капсула за многократна употреба, се оказа пълен *** отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца ...предпочетоха мръсни игри. Като резултат, Еърбус купи Бомбардие за смешна цена и започна производството на самолета в САЩ. Нещо което Боинг трябваше да направи.Когато направиш едно глупаво решение, може и да ти се размине, но какгато всяка година в продължение на 10 години правиш глупави решение .... резултата е ясен. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца И разбира се като махнаха сериозните инженери и качеството на техниците спадна. От там и качеството на продукцията.Освен това направиха няколко много глупави политически грешки. Започнаха война с канадската Бомбардие за един техен самолет. Даже насилиха политиците да наложат мита на Бомбардие. Точно в този момент Бомбардие бяха похарчили над $10 милиарда за дизайна и развитието на този самолет и се нуждаеха отчаяно някой да ги купи. Вместо да ги купят и така да си подновят линията, Боинг... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца Боинг наоравиха класическата грешка, която много технологични компании правят - сложиха в управлението икономисти и "професионални" менажери и махнаха инженерите и технолозите. Това е като да сложа начело на банка инженер.Вместо да продължат да развиват технологиите и производството си те започнаха да дават на контракт работата на външни фирми. Повечето от софтуера им се прави от други. Те само интегрират. Прекалиха с под-доставичци. отговор Сигнализирай за неуместен коментар