IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Международни изложения събират хранително-вкусовата промишленост от 8 ноември в София

Над 460 компании от три континента се включват в МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК и Wine&Spirits Show

11:08 | 25.10.23 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Интер Експо Център
Снимка: Интер Експо Център

Важни събития за бизнеса в хранително-вкусовия сектор предстоят в началото на ноември. Защото в Интер Експо Център в София от 8 до 11 ноември ще се проведат Международните хранителни изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК и Wine&Spirits Show. Хиляди представители на бизнеса, привлечени от иновациите и световните и регионалните брандове, представяни от над 460 изложители, ще превърнат България във важна спирка за всеки на Балканите и Източна Европа, с дейност, свързана с хранително-вкусовия сектор.

ИНТЕРФУД & ДРИНК обединява сферите на храните, напитките, машините и технологиите за обработка, складово оборудване и опаковки. МЕСОМАНИЯ ще отпразнува 30-годишнината си, събирайки под мотото „Традиция със собствено лице“ сегмента на месото и месните продукти, машините за преработката и съхранение. ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО се фокусира във всеки сегмент от млекопреработката. Акцентът на БУЛПЕК са хлебопроизводството, хлебните и сладкарските изделия, а на Wine&Spirits Show – виното и спиртните напитки.

460 изложителя от 3 континента

„Продължаваме да развиваме изложенията като водещ международен фактор в хранителната индустрия“, отчитат организаторите. Със съвместните усилия на браншовите организации и Интер Експо Център 460 изложителя от 3 континента ще превърнат присъствието ни в околосветска обиколка на хранително-вкусовата индустрия, създавайки нови бизнес-възможности. Фирми от България, САЩ, Италия, Турция, Гърция, Македония, Полша, Румъния, Тайланд ще разположат щандовете си. Ще има и мащабни колективни участия. В зала 2 и 3 са българските колективни щандове на млечните продукти и хлебопроизводството. Мащабни колективни щандове на фирми от САЩ, Турция, Гърция и Тунис ще открием в зала 4. Всичко това, заедно с Национална кулинарна купа, ще заеме цялата изложбена площ на Интер Експо Център, изпълвайки я с продукти, машини, софтуер и технологии за целия ХВП-бранш.

Снимка: Интер Експо Център Снимка: Интер Експо Център

Последното издание привлече посетители от 35 държави. Сега Международните хранителни изложения и Wine&Spirits Show се очаква да заемат още по-важно място на международната бизнес сцена. „Всеки може да закупи билета си за посещение на www.food-exhibitions.bg или от касите на Интер Експо Център, в дните на изложенията“, информират те.

Стратегическото присъствие

Като стратегическо компаниите определят присъствието си на петте изложения. Те обхващат всички сфери на хранително-вкусовата промишленост и дават възможност присъстващите да се погрижат за всеки сегмент от дейността си. Високо се цени обстоятелството, че аудиторията е тясно таргетирана. За всеки в ХВП сектора, в който у нас оперират над 5000 компании, осигуряващи 70 000 работни места, е важно да се запознае „от първа ръка“ с иновациите и тенденциите, да открие нови бизнес партньори, пазари и ниши за развитие. Комплексният характер на Международните хранителни изложения и Wine&Spirits Show предоставя всичко това; и не само. Ежегодно форматът е арена на десетки съпътстващи събития от регионален и световен характер – Националната кулинарна купа, Международния пица шампионат и др.

Медената сладост

Организаторите непрестанно експериментират в развитието на формата и показват различните възможности пред ХВП-сегментите. През последните години те наложиха бранда „Сетива без граници“ и „БулевАРТ на вкусовете“, Green line Zone и „Био зона“.

Сега предстои първото издание на BEE RISE, с фокус – производството на мед и пчелни продукти.

Снимка: Интер Експо Център Снимка: Интер Експо Център

Обединените усилия

„Успехът се корени в обединените усилия“, категорични са организаторите. Защото МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК са резултат от целогодишния труд на организаторите и съорганизаторите Интер Експо Център, Национален браншови съюз на хлебарите и сладкарите, Асоциацията на месопреработвателите в България, Националната лозаро-винарска камара и Асоциацията на млекопреработвателите в България.

6 изложбени зали, изпълнени със съдържание, над 460 изложители от България, Турция, Гърция, Македония, Полша, Румъния, САЩ, Италия, Тайланд, хиляди посетители от над 40 държави. Такава ще бъде екосистемата, която от 8 до 11 ноември ще създадат в София изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК и Wine&Spirits Show. Билетите за посещение са достъпни на www.food-exhibitions.bg.

Последна актуализация: 11:08 | 25.10.23 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Индустрия виж още
Финанси виж още