Последните 19 вагона от „Дойче бан“ по договора за доставка на 76 модернизирани пътнически вагона вече пътуват към България. Очаква се да пристигнат до края на следващата седмица. Това каза на брифинг управителят на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД инж. Венцислав Славков, цитиран от БТА.
Той потвърди информацията по сигнали на граждани, че има проблеми с инсталацията на част от новите вагони, като обясни ситуацията с ежедневната им употреба, като е бил надхвърлен предвиденият пробег, след който е необходима профилактика.
На всеки 12 хил. км трябва да се извършва основна профилактика на всички основни електронни блокове и системи на вагоните, коментира Славков.
Профилактиката отнема около два дни на вагон, посочи той, но отбеляза, че има недостиг на специализиран персонал. Електрониката във вагоните е доста, а поддръжката изисква редовна и качествена профилактика, добави той.
През есента се очаква екип от „Дойче бан“ да пристигне в България, за да проведе обучение за поддръжката на вагоните.
Славков обяви, че именно заради профилактика временно е изваден от експлоатация един състав от влаковете и се е наложило да бъдат пуснати стари вагони, но новите ще се върнат след профилактиката.
По повод информациите, че не се отварят прозорците във вагоните на германските вагони, Славков обясни, че при климатизираните състави има само малки прозорчета, които се отварят и причината е да се запази херметичността, за да има охлаждане.
Първите модернизирани пътнически вагони от Германия пристигнаха в края на май, а на 22 юни влак, съставен от нови вагони, тръгна по линията София – Бургас.
Договорът за общо 76-те вагона от „Дойче бан“ е на стойност 30,5 млн. лв. По информация от Министерството на транспорта всеки от вагоните разполага с 80 седящи места и максимална скорост на движение до 200 км/ч. Подвижният състав е без купета, тип отворено пространство и е оборудван с климатична система, както и с информационна система за уведомяване на пътниците за гарите и спирките по маршрута на влака. Шест от вагоните са приспособени за трудноподвижни лица, а всички 76 вагона разполагат с ергономични седалки. Разполагат също с контакти за зареждане на мобилни телефони и индивидуални лампи за четене над всяко седящо място.
преди 5 месеца Искате луд сeкc за 3 чaса, силна еpeкция, продължителна липса на еякyлация и повишен тeстостеpон! Сега е възможно и бeзoпасно, лично го изпpобвах! И прочетох за този метод тук:-- https://use.my/woodman отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 месеца До: evlogi ... ами има си експлоатационни изисквания ... возят хора ... профилактиката не означава подмяна , а че се проверяват как работят и всичко в норма ли е ... :))) ... ако има нещо извън параметрите се подменя за да няма пожарища по вагони както в Червен бряг , Варна , Каспичан , София ... на самолетите например , на всеки час полет имаш по около 7-8 профилактика после ... с всичко е така , само дето ние се правим на гяволи . тези правила са писани с кръв от човешки животи ... !! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 месеца "...На всеки 12 хил. км трябва да се извършва основна профилактика на всички основни електронни блокове и системи на вагоните..." Б***хти вагоните..Че то така ако правят един преход на ден между София и Бургас и обратно, ще им трябва основна профилактика на всеки 15 дена бе...Що за щуротия е това отговор Сигнализирай за неуместен коментар