IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Промените в оздравителната програма за БДЖ ще станат видими до септември

За четири часа и половина ще се стига с влак от София до Бургас, посочи Председателят на транспортната комисия в парламента Борислав Гуцанов

12:11 | 18.02.22 г.
Автор - снимка
Редактор
Промените в оздравителната програма за БДЖ ще станат видими до септември

„През март Подбалканската линия ще стане постоянна и за малко над четири часа и половина трябва да се стига от София до Бургас – съизмеримо време с това на автомобилите", отбеляза Гуцанов и потвърди, че се предвижда във влаковете да има интернет и ресторант вагони.

Гуцанов съобщи, че през годините са раздадени милиарди, а „насреща няма нищо извършено бързо, правилно и сигурно“. По думите му срещу превежданите авансова пари не е свършена никаква работа, затова и докладите за нарушенията ще бъдат предадени на съответните органи.

"С лопата и кирка да бяха полагали жп релсите, щеше да стане по-бързо от това, което е в момента. Не може хората да имат услуга, която е била през 18-и век. Да не говорим как са закрити заводите за ремонт на локомотиви в България. Отиват на ремонт в други страни. Това нормално ли е? Има възможност в София, Пловдив и Варна да се правят ремонти", риторично попита депутатът.

Борислав Гуцанов посочи, че са предвидени покупки на нови локомотиви и вагони, като близо 2 млрд. евро са средствата, които ще бъдат взети от общите по Плана за възстановяване и устойчивост за съживяване на сектора.

Защо се сливат три жп структури в оздравителната програма на БДЖ? Какво предвижда  реформата за развитие на пристанищата? Ще има ли инвестиции за интермодален терминал във Варна и Русе?

Гледайте целия разговор във видео материала в Bulgaria ON AIR.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:03 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Транспорт и инфраструктура виж още

Коментари

Финанси виж още