IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Реклами за конгресния и винения туризъм у нас тръгват по National Geographic и 24 Kitchen

2430 рекламни спота на девет стратегически пазара в Европа ще бъдат излъчени в най-гледаното телевизионно време

11:02 | 20.03.25 г.
Снимка: Pexels.com
Снимка: Pexels.com

Министерството на туризма започна широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company и Warner Bros. Телевизионната реклама за представяне на България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм започва от четвъртък в девет държави и ще продължи до края на април. Паралелно с нея се провежда и дигитална кампания, която включва популярния формат pre-roll с нови клипове в YouTube.

Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа. Те са разпределени между каналите National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50% от клиповете ще бъдат излъчени в праймтайма на телевизионните програми, когато електронните медии се радват на най-много зрители, съобщи Министерството на туризма.

„Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм, са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор и създаването на преживявания, които остават в сърцата на посетителите. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации“, посочи министърът на туризма Мирослав Боршош, цитиран от туристическото ведомство.

Екип от групата на телевизионния гигант прекара няколко дни в България, специално за това партньорство, за да заснеме два 30-секундни клипа, които представят страната ни в ключовите направления „Вино и гастрономия“ и MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) туризъм.

Сътрудничеството на Министерството на туризма и National Geographic тази година се изявява в кампанията, която е част от Годишната програма за национална туристическа реклама. Основната ѝ цел е да утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през цялата година.

National Geographic е водеща световна медия, която достига 760 милиона домакинства по света. Медията заема първо място по потребителско доверие и е насочена към любители на пътешествията, културата и природата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:07 | 20.03.25 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Туризъм виж още

Коментари

Финанси виж още