Министерството на туризма започва да рекламира в Google, съобщи министърът на туризма Зарица Динкова по време на блиц контрола в ресорната парламентарна комисия.
Министерството на туризма вече има кредитна линия от Google в размер на 2,5 млн. евро и съвсем скоро вече ще може да започне рекламата в платформата, поясни Динкова.
По отношение на рекламата на страната тя заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел да се наложи България като четирисезонна туристическа дестинация.
"Моята визия е, че трябва да използваме изключително ефективно новите модерни средства за маркетинг и реклама, дигиталните платформи", каза Динкова пред БНР.
Ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм. "Сега подписваме договорите с тях, като подходът ни ще е фокусиран върху метрика и отчетност. Няма, както досега, да се правят едни плащания в началото на годината…договаряме се за различни формати, в които да можем по-пълноценно да работим и за вътрешния пазар. Ще се плаща на четиримесечие, като ще се прави и оценка", посочи министърът на туризма.
По отношение на маркетинга и рекламата един от приоритетите са дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети.