Партньорствата са спасението за социалния бизнес в кризите. Това каза Станимира Георгиева, социален предприемач, в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria.
Гостът посочи, че обществената нагласа вече се променя и когато се избират продукти или услуги, все повече хора търсят социалния елемент като добавената стойност.
"Често можем да кажем - тук има технологично решение и това е добавената стойност, но когато има и социален елемент, като кой е произвел този продукт или услуга, с какво аз мога да допринеса, това става все по-важно за много големи компании, които са наши клиенти или партньори. Адаптираме се към кризите, като установяваме силни партньорства", посочи събеседникът.
"Всяка криза за нас е възможност. Като малко предприятие, за нас е лесно да се адаптираме, да променим, да приложим някоя иновация, така че да продължим да съществуваме и да сме още по-силни", допълни Георгиева.
"Едно от основните неща е, че установяваме силни партньорства, било с други съмишленици в социалната сфера, било с компании, които все повече искат да допринасят", добави гостът.
"Нараства броят на клиентите през тази година, които казват: "Искаме такъв продукт, но искаме той да има и социален елемент".
При социалното предприемачество от самото създаване основателите са заложили етика и морал, стремеж за партньорства и устойчивост и предвидимост, разкри Георгиева.
Вижте целия коментар във видеото на Bloomberg TV Bulgaria